Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری الجزیره، شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن پیشنهاد داد با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به منظور بازسازی روابط دیپلماتیک میان دو دشمن تاریخی بدون قید و شرط دیدار کند.

نخست‌وزیر ژاپن روز گذشته اعلام کرد می‌خواهم بدون قید و شرط با کیم جونگ اون دیدار داشته باشم و با او به طور صریح و با یک ذهنیت باز گفتگو کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کشور ما بسیار حائز اهمیت است که در پرداختن به این مسئله مشارکت داشته باشیم. ما نمی‌توانیم عدم اعتماد دو جانبه میان ژاپن و کره شمالی را از بین ببریم مگر اینکه من مستقیما با کیم دیدار کنم.

نخست‌وزیر ژاپن افزود امیدوارم او رهبری باشد که بتواند به طور استراتژیک و با انعطاف تصمیم گیری کند  بطوریکه بهترین تصمیم برای ملتش باشد.

مقامات کره شمالی تاکنون هیچ گونه تمایلی را برای دیدار با نخست‌وزیر ژاپن را اعلام نکردند. ژاپن دائما در حال ارتقاء توانایی دفاعی خود در مقابل زرادخانه‌های کره شمالی است.

ژاپن قصد دارد ۴.۲ میلیارد دلار به نصب رادار‌های عملیاتی آمریکا در سه دهه آینده اختصاص دهد. پیشتر مقامات ژاپن اعلام کردند کره شمالی برای آغاز گفتگو‌ها درباره کاهش تنش‌ها باید اقداماتی عینی برای عاری‌سازی هسته‌ای انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاپ: خاورمیانه مسیر گفتگو و دیپلماسی را در پیش بگیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رهبر کاتولیک های جهان خواستار برقراری صلح وگفتگو در خاورمیانه شد.

«پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک های جهان روز یکشنبه خواستار توقف در خاورمیانه شد و از طرف ها در خاورمیانه خواست تا مسیر گفتگو و دیپلماسی را انتخاب کنند.

رهبر کاتولیک های جهان تاکید کرد: بار دیگر می خواهم که تسلیم منطق انتقام و جنگ نشوید و راه های گفت و گو و دیپلماسی را در پیش بگیرد.

پاپ فرانسیس گفت که از آتش بس فوری میان رژیم صهیونیستب و حماس و آغاز گفتگوهای صلح میان دو طرف حمایت می کند.

رهبر کاتولیک های جهان بدون محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، بارها خواستار دسترسی بدون محدودیت به کمک های بشردوستانه در غزه شده است.

کد خبر 6084698

دیگر خبرها

  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • پاپ: خاورمیانه مسیر گفتگو و دیپلماسی را در پیش بگیرد