Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:16:40 GMT

خداحافظی کاسیاس از فوتبال؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۳۹۸۵

خداحافظی کاسیاس از فوتبال؟

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری مارکا اسپانیا، ایکر کاسیاس کاپیتان سابق تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا و بازیکن کنونی باشگاه پورتو پرتغال که روز گذشته دچار سکته قلبی شده بود به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

این خبر در حالیست که منابع متعلق به باشگاه پورتو نوشتند که کاسیاس قادر به بازگشت به میادین فوتبال نیست و این یعنی خداحافظی کاسیاس بزرگ از دروازه بانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که هنوز تشخیص قطعی در این مورد وجود ندارد و عده ای معتقدند که ایکر می تواند به زندگی عادی خود بازگردد.

حال همه منتظر هستند آیا دروازه های چمن دراگو پرتغال می توانند شاهد حضور مجدد دروازه بانی باشند که افتخارات زیادی در دوران بازیش بدست آورده است یا خیر، افتخاراتی چون بهترین دروازه بان تاریخ اروپا.

انتهای پیام/

کاسیاس از فوتبال خداحافظی می کند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال

   

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بازی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان از هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه سیرجان برگزار شد که تیم گل گهر در بازی قبل خود نتیجه را یک بر صفر به هوادار واگذار کرده بود، اما استقلال خوزستان دیگر تیم هم استانی خودش صنعت نفت آبادان را ۲ بر یک شکست داده بود.
تیم گل گهر سیرجان که در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، برای تثبیت جایگاه و کسب سه امتیاز از بازی خانگی در این دیدار حاضر شد و استقلال خوزستان نیز سعی داشت با کسب حداقل امتیاز خودش را از کف جدول و منطقه قرمز جدا کند.
تماشاگران در نیمه نخست شاهد بازی متعادلی از ۲ تیم بودند و خطر آنچنانی دروازه ها را تهدید نکرد و نتیجه کار در پایان این نیمه مساوی بدون گل بود، اما نیمه دوم از همان ابتدا رنگ و بوی متفاوتی داشت و در دقیقه ۵۶ سعید سحرخیزان با پاس اریک بایناما و یک ضربه دقیق و فنی گل گهر سیرجان را یک برصفر پیش انداخت.
در ادامه بازی استقلال خوزستان برای جبران گل تلاش زیادی داشت و گل گهر چشم به ضد حملات دوخته بود و عاقبت در حالی که دقیقه ۹۰ بازی سپری می شد، در یک رفت و برگشت پوریا لطیفی از گل گهر سیرجان با یک پاس خوب، توپ را به قائم اسلامی خواه رساند و این بازیکن با شوت نرم توپ را به گوشه سمت راست دروازه استقلال چسباند.
در حالی که هواداران گل گهر مشغول پایکوبی بودند، ضربه سر نه چندان خطرناک آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه محمدرضا اخباری دروازه بان گل گهر در دقیقه ۹۱ به گل تبدیل شد و اختلاف به حداقل رسید.
استقلال خوزستان که نمی خواست از سیرجان دست خالی برگردد، حملات خود را در دقایق پایانی ادامه داد و در دقیقه ۹۳ شوت سرکش محمود مطلق‌زاده تور دروازه گل گهر را لرزاند و بازی در عین ناباوری سیرجانی ها مساوی شد.
دقایق باقی مانده وقت اضافه بسیار سریع و پر دلهره برای ۲ تیم سپری شد، اما سوت داور در دقیقه ۹۸ وقت های اضافه امتیازات را بین تیم های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان تقسیم کرد.
اعتراض مداوم کادر فنی و نیمکت استقلال خوزستان به داوری و دریافت ۳ کارت زرد از طرف داور بازی از حاشیه های این دیدار محسوب می شد.
گل گهر با این تساوی و با ۳۴ امتیاز در رده ۶ جدول رده بندی باقی ماند و استقلال خوزستان نیز با کسب یک امتیاز، ۲۰ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول به صعود امیدوار شد.

 

دیگر خبرها

  • تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد