Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بارسلونا دیشب موفق شد با نتیجه پر گل سه بر صفر لیورپول را شکست دهد تا این تیم در یک‌قدمی صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد. لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا یک بار دیگر نشان داد بازیکنی فرازمینی است و عصای دست والورده در بازی دیشب بود. درخشش مسی باعث شد دیداری که به نظر می‌رسید سخت‌ترین بازی فصل بلوگرانا باشد با بهترین نتیجه ممکن به پایان برسد و این تیم را در آستانه صعود به فینال قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسی در این دیدار دو بار برای تیمش گلزنی کرد تا به رکورد 600 گل زده در لباس بارسلونا برسد. مسی که با ناکامی در بازی‌های جام جهانی 2018 این فصل را آغاز کرد، عملکردی فوق‌العاده در لباس بارسلونا داشته و هم در لالیگا و هم در اروپا آقای گل است و در صورت قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا می‌توان او را شانس اصلی کسب توپ طلای امسال دانست. 

اما برخلاف لیونل مسی، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس فصل خوبی را تجربه نکرده و با شکست برابر آژاکس از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا در این فصل قائله را به ستاره آرژانتینی ببازد. 

ماریو بالوتلی بعد از درخشش دیروز مسی برابر لیورپول در تمجید از این ستاره آرژانتینی، گفت: « اگر عاشق فوتبال هستید و برای احترام گذاشتن به این ورزش، لطفا دست از مقایسه مسی با شماره 7 یوونتوس بردارید. »

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی ماریو بالوتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی