Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:03:47 GMT

تلاش جهادی لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۴۵۸۸

تلاش جهادی لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا ایستادگی در مقابل مشکلات و چالش‌ها در گام اول انقلاب را عامل پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف خواند و گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم نیازمند تلاش جهادی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری ظهر امروز 12 اردیبهشت ماه در همایش طلیعه‌داران تبلیغ در محل دارالقرآن کریم زنجان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای نزدیک شدن به خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت خوبی برای تقویت فرصت شناسی مردم است، افزود: توسعه شبکه های ملی، بین المللی و استانی در نظام جمهوری اسلامی بستر مناسبی برای تبلیغ رسانه ای فرهنگ دینی است.

 

ماندگاری با اشاره به اینکه متاسفانه جوانان ما فرصت سوزی می کنند، افزود: مبلغان می توانند فرصت سازی را در جامعه تقویت کنند.

 

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه در تبلیغات دینی باید بر مستندات تاکید شود، گفت:  مبلغان با بیان تماثیل بهتر می توانند فرهنگ دینی را در بین مردم تقویت کنند.

 

وی بر ضرورت کاربردی کردن تبلیغات در جامعه تاکید کرد و گفت: با بهره گیری از معارف دینی می توان تبلیغات دینی انجام داد.

 

ماندگاری با اشاره به اینکه گام اول انقلاب علیرغم تمام مشکلات به نتیجه رسید، گفت: دشمن تلاش می کند با ایجاد جنگ روانی و فشارهای اقتصادی در بین مردم هراس ایجاد کند.

 

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش جهادی می‌خواهد، اظهار کرد: اقتدار مردم موجب شده است تا معادلات دشمن برعلیه انقلاب اسلامی برهم بخورد.

 

وی بر ضرورت ایستادگی در برابر مشکلات برای اجرای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: همه آحاد جامعه باید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

 

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا تعداد شهدای مسجدی و قرآنی را بیش از 97 درصد خواند و گفت: بایستی جوانان را به مسجد دعوت کنیم در این نظام مساجد 25 کارکرد دارد که بایستی این کارکردها تقویت شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مشهد خبرگزاری شبستان مرحله کشوری مراسم افتتاحیه اردبیل شهید مطهری خبرگزاری خسارت سیل مسجد همایش طلایه داران تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام ماندگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی