Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:19:59 GMT

محموله کمک‌های سپاه شهدای آذربایجان غربی به ایلام رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۴۸۲۸

محموله کمک‌های سپاه شهدای آذربایجان غربی به ایلام رسید

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:گفت: محموله کمک‌های مردمی سپاه شهدای آذربایجان غربی به ارزش یک میلیارد تومان به سیل زدگان ایلامی امروز وارد ایلام شد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  ایلام با اشاره به ارسال محموله کمک‌های مردمی سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناطق سیل زده کشور اظهار داشت: سپاه شهدای آذربایجان غربی به عنوان سپاه معین استان ایلام در سیل اخیر انتخاب شده است و عصر امروز محموله کمک‌های مردمی سپاه شهدای آذربایجان غربی شامل 9 کامیون به ارزش یک ملیارد تومان وارد استان ایلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی: سیل اخیر تجلی اتحاد و همدلی علما و اهالی اهل سنت و شیعه بودرودخانه اراک برای جلوگیری از خطرات ناشی از سیلاب‌ها‌ ساماندهی شودلرستان| سیلاب 1000 میلیارد تومان به بخش کشاورزی پلدختر خسارت زد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: این محموله در ادامه کمک‌های مردمی سپاه معین ایلام است و در زمان بحران سیل نیز کمک‌های بسیاری از این سپاه معین به استان ایلام رسیده است.

شاکرمی، استقرار نانوایی‌ها و موکب شهید باکری در راستای کمک به سیل زدگان و استقرار در مناطق سیل زده از خدمات سپاه شهدای آذربایجان غربی در ایلام است که در حال حاضر نیز در مناطق سیل زده ایلام مستقر هستند.

بسیج و سپاه ایلام و آدربایجان غربی در کنار و همپای مردم در حال کمک‌رسانی به سیل زدگان هستند

در ادامه  سرهنگ شهروز حیدری نیز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: بدواً حامل سلام مردم آذربایجان شرقی به مردم استان ایلام هستم و محموله کمک‌های وارده به استان جهت  سیل زدگان ایلامی بوده که شامل 9 کامیون است.

رئیس قرارگاه سازندگی بسیج سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: محموله شامل 90 تن کالا است و اقلامی مانند پتو، فرش، قند و شکر و گوشت و روغن را شامل است.

حیدری بیان کرد: بسیج و سپاه ایلام و آدربایجان غربی در کنار و همپای مردم در حال کمک‌رسانی به سیل زدگان هستند و در این زمینه در تلاش هستیم تا بتوانیم به وظایف خود در راستای کمک‌رسانی به سیل زدگان گام برداشته و مثل همیشه نقش خود را نشان دهیم.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: فردی با هویت ش- ق مرتکب قتل شده بود که پرونده وی پس از رسیدگی به حکم قصاص نفس منتهی و در آستانه اجرا قرار داشت.
عتباتی ادامه داد: به منظور تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم چندین جلسه سازش در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارومیه برگزار که خوشبختانه این تلاشها منجر به نتیجه گردید و با گذشت اولیای دم از حق خود، محکوم از دار مجازات رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی