Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: خوزستان پس از جنگ و خرابی های آن و همچنین در آسیب های عظیم این سیل عظیم، توانسته بر مشکلات غلبه کند که نقش ائمه جمعه و آیت الله موسوی جزایری بسیار اثرگذار گذار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی»، امروز (پنجشنبه 12 اردیبهشت) در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز که سالن امام خامنه ای مجموعه فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نقش آیت الله موسوی جزایری در طول 40 سال انقلاب بر کسی پوشیده نیست؛ ایشان خدمات بسیاری برای مردم خوزستان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری کارنامه و عملکرد انقلاب در این استان است، افزود: ظرفیت و پتانسیل کم نظیر ایشان و نقش پدری که در استان داشتند و همتی که در زمینه های مختلف انجام داده اند بسیار مهم است.

 

استاندار خوزستان، با اشاره به اینکه ایشان شخصیتی اعتدالی در میان احزاب سیاسی و قومیت ها دارند، تصریح کرد: تلاش برای گسترش حوزه های علمیه و فرهنگ علوی توسط آیت الله جزایری در استان خوزستان بر همگان روشن است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آشنایی سابقه دار خود با حجت الاسلام موسوی فرد، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم برای حرکت در مسیر رهبر انقلاب و سیاست های جمهوری اسلامی و در مسیر توسعه و پیشرفت استان همراه ایشان گام برداریم.

 

شریعتی، با بیان اینکه زهد و پارسایی و خدمتگذاری برای محرومان و تلاش و بی ریایی و افتادگی حجت الاسلام موسوی فرد برای محرومان زبانزد است، اضافه کرد: حضور حجت الاسلام موسوی فرد در مناطق سیل زده و کمک به مردم برای ما امید بخش بوده و همه این ها برای استان نعمت و مغتنم است.

 

وی با اشاره به اینکه پیگیری های حجت الاسلام موسوی فرد برای رفع مشکلات خرمشهر تمام قد و به صورت شبانه روزی بوده است، عنوان کرد: امیدواریم استان بتواند از ظرفیت این بزرگوار و علما استفاده کند.

 

استاندار خوزستان، خاطر نشان کرد: خوزستان پس از جنگ و خرابی های آن و همچنین حجم خرابی های این سیل عظیم، توانسته بر مشکلات غلبه کند که نقش ائمه جمعه و آیت الله موسوی جزایری بسیار اثرگذار گذار بوده است.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرحله کشوری مشهد سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبرگزاری شبستان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران شهید مطهری روزنامه خسارت سیل مسجد مراسم افتتاحیه غلامرضا شریعتی نماینده ولی فقیه در خوزستان تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

 درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

همچون هفته گذشته با برنامه جزء خوانی قرآن کریم، نمازگزاران قبل از شروع برنامه‌ها با قرائت یک جزء از کلام وحی، در محضر قرآن کریم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند:

• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی(ره)
• شهرداری تهران

مهد معارفی آدینه و کانون دانش‌آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند