Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@13:44:31 GMT

عزم جهادی مسئولان، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۵۵۹۲

عزم جهادی مسئولان، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

حجت الاسلام مرتضی فاطمیان روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری همایش حکمت مطهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از مردم اقبالیه برای تامین کوچکترین ضروریات معیشتی در مضیقه هستند که امیدواریم با توجه جدی مسئولان برای رفع آنها اقدام شود.
وی گرانی را اصلی ترین مشکل کشور عنوان کرد و اظهار داشت:مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از قبیل افزایش قیمت کالاها و اقلام ضروری تنها با عزم جهادی و همت جمعی مسئولان و مردم برطرف می شود و در این شرایط جنگ اقتصادی هیچگونه کوتاهی از سوی مدیران قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهر اقبالیه با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ایران، تصریح کرد: تحریم های آمریکا و تصمیمات بین المللی برای فشار بر ایران تنها 20 درصد بر روی کشور اثر می گذارد در حالیکه 80 درصد مشکلات امروز جامعه به دلیل غافل شدن از ظرفیت های داخلی کشور است.
حجت الاسلام فاطمیان با بیان اینکه امنیت فعلی ایران بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هم اینک امنیت در همه جای کشور برقرار است و اگر به رهنمودهای ایشان در عرصه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید نیز توجه کنیم از پس همه مشکلات برمی آییم.
امام جمعه اقبالیه یادآور شد: انقلاب اسلامی همواره در طول 40 سال گذشته پیام بزرگی و عظمت را به سراسر جهان مخابره کرده و همه باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
اقبالیه از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین بوده و در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی شهر قزوین واقع شده است.
9925* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 افزایش قیمت جهان مشکلات اقتصادی مقام معظم رهبری آمریکا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، ماموستا فایق رستمی در دیدار نوروزی با فرماندار سنندج با تبریک ماه مبارک رمضان و همزمان با بهار طبیعت و سال جدید  اظهار داشت: فصل بهار سرآغاز تلاش و کار و یادآوری رستاخیز و محاسبه اعمال خود انسانهاست.

وی به برکات ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی مسلمانان و شبهای قدر و ماه نزول قرآن اشاره کرد و گفت: پیروز میدان در انتخابات اخیر به راستی خود مردم فهیم و با شعور کردستان بودند که بنده را مورد الطاف بی پایان خودشان قرار دادند و برای بار دیگر انتخاب کردند تا خدمتگذار آنها باشم و شرکت مردم در انتخابات گذشته به راستی با توجه به توطئه های فراوان دشمنان که طراحی کرده بودند همچون گذشته محاسبات آنان اشتباه و غلط بود و نتوانستند کاری از پیش ببرند و بجاست که از تلاشهای همه مسئولان و مردم کردستان تقدیر کنم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر سنندج در ادامه از خدمات و توجهات استاندار کردستان به‌ مسئله توسعه و عمران استان کردستان قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه در زمان تصدی گری استاندار کردستان در این دوره در هر زمینه ای که تلاش صورت گرفته تلاش‌ها مثمر ثمر و موفقیت آمیز بوده و این نتیجه تلاش و کوشش و همت جهادی مسئولان خدوم استان کردستان است.

ماموستا رستمی بیان کرد: در مدت بسیار کمی واقعا جای تقدیر است که رئیس جمهور کشورمان سه بار به استان کردستان سفر کنند و این نشانه عنایت دولت کریمه و سیزدهم به کردستان است و امنیت حاکم بر استان موجب توسعه و پیشرفت در استان شده است و الحمدلله در زمینه مسایل اقتصادی اگر چه مشکلات زیادی وجود دارد اما حل و فصل این مشکلات اقتصادی نیاز به تدبير مسئولان و سعه‌ی صدر آنان دارد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یادآور شد: مسائل مختلفی در گذشته در استان کردستان وجود داشت که رویای چندین ساله مردم استان بود اما خوشبختانه این مسائل در سال گذشته از جمله رویای راه آهن سنندج_ همدان و متصل شدن به خط ريلي کشور و فرودگاه سقز و موانع ایجاد مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان بود که خوشبختانه حل شد و مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان دو هدیه دولت به کردستان واقعا نیازمند زیرساخت هستند که باید برای ایجاد آنها مورد توجه مسئولان و اختصاص اعتبارات ویژه قرار گیرد.

ماموستا رستمی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه جاده های کردستان اکثرا استاندارد نیستند و نیاز به توجه و اعتبارات دارند، تصریح کرد: علیرغم تمام تلاش و برنامه ریزی های شوم دشمنان، امروز ایران اسلامی اکنون به جایگاهی رسیده که هیچ کشوری نمی تواند و جرات نخواهد داشت که به کشورمان حمله نظامی کند اما از طرف دیگری وارد عمل شدند و از طریق مسائل اقتصادی می خواهند به کشورمان ضربه بزنند و می خواهند آن را از نظر اقتصادی فلج و تسخیر کنند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه به شعار امسال هم اشاره کرد و گفت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم در ابتدای سال ۱۴۰۳ می تواند بزرگترین سرلوحه کار و تلاش باشد و با بهره گیری از ظرفیت های موجود می توان به تحقق این شعار دست یافت و اقتصاد کشور را تقویت کرد و این شعار در جای خود می تواند موجبات خوشحالی و شادمانی مردم باشد و اگر این شعار سال در سرلوحه کار و تلاش همه مسئولان قرار گیرد و به آن عمل شود می تواند بسیاری از مسائل اقتصادی  و جامعه حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • تعاون، کلید واژه تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • بهترین نسخه برای پیشرفت ایران مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد
  • عدم تقویت بخش خصوصی گره کور اقتصاد کشور/ دولتی بودن ضعف اقتصاد ایران است
  • نماینده مجلس: کلید جهش تولید عمل به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است