Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز پنجشنبه محمود نیلی احمدآبادی رئیس هیئت ویژه بررسی سیلاب‌های اخیر کشور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور، از مناطق مختلف سیل زده پلدختر لرستان بازدید کردند.

رئیس هیئت ویژه بررسی سیلاب‌های اخیر کشور در جریان بازدید از مناطق سیل زده گفت: ۲۰۰ نفر از محققان و صاحبنظران مختلف دانشگاهی کشور با این هیئت همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود نیلی احمدآبادی تشریح کرد: این هیئت بر اساس نظرات کارشناسی، نتایج نهایی گزارش خود درباره علل سیل و راهکارهای مقابله با سیل را به زودی به جامعه و رئیس جمهور محترم ارائه می‌کند.

وی افزود: این هیئت که شامل کارگروه‌های مختلفی است، متشکل از اعضای هیئت علمی، کارشناسان و متخصصان است و هدف این است که از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مختلف جامعه دانشگاهی کشور برای رفع مشکلات و چالش‌ها استفاده شود.

رئیس دانشگاه تهران افزود: از برنامه‌های هیئت ویژه بررسی سیل، بازدیدهای میدانی از مناطق سیل زده است.

رئیس دانشگاه لرستان نیز در سخنانی گفت: از ابتدای وقوع سیل اخیر در استان لرستان، ستاد امدادرسانی دانشگاهیان استان لرستان تشکیل شد و در قالب ارسال کمک‌های مختلف به سیل زدگان، فعالیت خود را انجام داده است.

خسرو عزیزی خاطرنشان کرد: اولین نشست علمی بررسی علل وقوع سیل اخیر استان لرستان را دانشگاه لرستان با حضور محققان دانشگاهی این دانشگاه برگزار کرده است تا دانشگاه بتواند نقش اثرگذارتری در ارائه راهکارها برای مقابله با مخاطرات طبیعی داشته باشد.

کد خبر 4606736

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل خرم آباد دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تعداد پروژه‌های تکمیل شده حوزه بهداشت و درمان لرستان از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، ۷۱ پروژه بوده است، اظهار داشت: مساحت این تعداد پروژه ۴۰ هزار و ۶۲۸ مترمربع بوده است.

وی عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه در استان ۳۱۸ میلیارد تومان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه همچنین ۵۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان در دست اجرا داریم، افزود: این تعداد پروژه نیز در مساحت ۱۶۷ هزار مترمربع در حال ساخت هستند.

دلفان، بیان داشت: در بین این پروژه‌های در دست اجرا، سه بیمارستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه پروژه بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع در حال احداث است، افزود: در مجموع سه بیمارستان در حال ساخت در استان در قالب هزار و ۱۰۰ تخت ساخته می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در حال پیگیری اخذ ماده ۲۳ بیمارستان رومشکان نیز هستیم، گفت: پیشرفت فیزیکی بیمارستان «نیایش» از ۲۳ درصد به ۶۰ درصد رسیده است.

دلفان، ادامه داد: تعداد تخت‌های این پروژه بیمارستانی نیز از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بیمارستانی در استان نیاز است، عنوان کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور برای اختصاص اعتبار این پروژه پیگیری خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: قرارگاه خاتم اعلام کرده که در صورت تأمین اعتبار، این پروژه بیمارستان تا سال ۱۴۰۴ ساخته می‌شود.

کد خبر 6080447

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»