Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:25:20 GMT

جای خالی «ماه عسل» پر نمی شود!

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۷۰۵۴

جای خالی «ماه عسل» پر نمی شود!

فواد صفاریان پور کارگردان برنامه «اختیاریه» در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد جدیدترین برنامه ای که این روزها روی آنتن می برد و توانسته در فضای مجازی سر و صدا کند، گفت: برنامه «اختیاریه» که تنها دو ماه است روی آنتن شبکه پنج می رود، خوشبختانه با اقبال عمومی بسیار خوبی مواجه شده است. معمولا برای اینکه برنامه ای مورد استقبال قرار گیرد و جا بیافتد باید زمان مشخصی از پخش آن بگذرد اما اتفاقی که برای ما افتاد این بود برنامه از قسمت دوم و سوم مخاطبش را پیدا کرد و آن را دنبال می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفاریان پور دلیل استقبال مردم از این برنامه را گفتگوی چالشی با مهمانان دانست و افزود: چون بیشتر برنامه ها محافظه کارانه عمل می کردند مدتی بود در تلویزیون گفتگوی سخت (هارد تالک) نداشتیم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم با رعایت کامل ادب و احترام، حقوق شخصی و حقوقی اشخاص؛ گفتگوی سخت انجام دهیم، گفتگویی که قرار نیست چیزی را لاپوشانی کند و  قرار هم نیست پاپاراتزی باشد و به مسائل خصوصی افراد بپردازد. «اختیاریه» به انبار ذهنی افراد مراجعه می کند؛ یعنی از بیوگرافی آنها گفتگو را شروع می کند تا به فعالیت های سیاسی، ورزشی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و... برسد.

این کارگردان با اشاره به اینکه اختیار این برنامه نسبت به سایر برنامه ها در بیان موضوعات بیشتر است بیان داشت:من و تیمم کاملا به قوانین و ضوابط صدا و سیما آشنا هستیم پس قرار نیست چیزی را بگوییم که طبق این قوانین انجام نشود و از خط قرمزها عبور کنیم، احیانا اگر چیزی هم گفته می شود بیانات و تفکرات مهمان برنامه است که مسئولیت آن با خودش است و هیچ ارتباطی به برنامه ساز ندارد. البته به دلیل اعتماد مدیران شبکه پنج برنامه «اختیاریه» اختیار بیشتری نسبت به سایر برنامه ها دارد.

کارگردان برنامه «اختیاریه» از تغییر پلتفرم این برنامه در ماه مباک رمضان خبر داد و گفت: برنامه اکنون سه شنبه تا پنج شنبه پخش می شود اما در ماه رمضان قرار است هر روز به مدت 75 دقیقه پیش از افطار روی آنتن شبکه پنج رود. «اختیاریه» در ایام ماه رمضان قرار است یونیفرم تازه بپوشد. قرار است با افرادی که در زندگی شان دچار حادثه و تراژدی شدند اما به زندگی خوبشان ادامه دادند و به حال خوش رسیدند گفتگو کند و به این ضرب المثل که پایان هر سختی آسانی است جامه عمل بپوشانند.

صفاریان پور با تاکید بر اینکه این برنامه هیچ شباهتی به «ماه عسل» نخواهد داشت اظهار کرد: سری یک و دو برنامه «هزار داستان» را که من ساختم بنا این بود به داستان زندگی افراد بپردازیم. یک سری افراد گفتند به برنامه «ماه عسل» شباهت دارد اما من همیشه در جواب می گفتم برعکس «ماه عسل» که فقط حادثه را دنبال می کند ما داستان زندگی افراد را دنبال می کنیم. برنامه اختیاریه هم اینگونه است یعنی قرار نیست شبیه برنامه ای از جمله «ماه عسل» یا همان «هزار داستان» باشد.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صدا و سیما شبکه پنج اختیاریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!

به گزارش جام جم آنلاین، افزون بر آمریکا که در روزهای اخیر افراد و تهادهای جدیدی را در فهرست تحریم گنجلنره، اتحادیه اروپا هم مشغول بررسی طرح‌های جدید تحریمی است.

رویترز گزارش داده است که وزرای خارجه اتحادیه اروپا در جلسه اخیر خود به دنبال توافق در خصوص این موضوع بودند که تا چه اندازه تحریم ایران را ادامه دهند. 

این البته اولین بار نیست که اتحادیه اروپا در صدد تحریم ایران برآمده و پیش از این نیز تحریم‌هایی را به بهانه‌های مختلف از جمله مسائل حقوق بشری و اتهام بدون سند عرضه موشک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین علیه جمهوری اسلامی وضع کرده است.

اما آنچه صاحبنظران در آمریکا و اروپا به‌خوبی آن را دریافته‌اند، اینست که تحریم دیگر ترسی را در ایران ایحاد نمی‌کند و حتی دلالان دلار که از هر فرصتی برای افزایش مصنوعی نرخ ارز استفاده می‌کنند هم اهمیتی به چنین خبرهایی نمی‌دهند.

دلیل این بی‌توجهی‌ها اینست که غرب پیش از این بارها از حربه تحریم علیه کشورمان بهره جسته و اقتصاد این در چهار دهه گذشته به تدریج خود را با واقعیت تحریم تطبیق داده و راه‌های دور زدن آن را فراگرفته است.

رسیدن ایران به رشد اقتصادی مثبت در سالهای اخیر گواه آن است که ایران از شوک تحریم‌های حداکثری بیرون آمده و حالا دیگر تحریمی نمانده که آمریکا و اروپا با تکیه بر آن بر ایران فشاری مضاعف ایجاد کنند.

صاحبنظران غربی پیش از این بارها به سیاستگذاران خود گفته بودند که کشش تحریم‌ها برای اثرگذاری بر رفتار کشورها محدود است و تحریم‌های بلندمدت بر هیچ کشوری اثر ماندگار نگذاشته است.

نگاهی به رفتار کشورهایی مانند کوبا یا کره شمالی نشان می‌دهد حتی این کشورها با ظرفیت داخلی بسیار محدودتر نسبت به ایران یا روسیه، سالهاست به تحریمهای غرب عادت کرده و سیاستهای خود را متناسب با این تحریم‌ها تنظیم کرده‌اند.

به این ترتیب به‌خوبی می‌شود دریافت که کشورهای غربی برای فشار بیشتر بر کشورمان ابزاری در اختیار ندارند و پس از قدرت‌نمایی دفاعی اخیر کشورمان، حالا این کشورها می‌دانند که به‌جز تبلیغات رسانه‌ای، تیری در تفنگ‌های خود برای شلیک به جمهوری اسلامی ندارند.

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند