Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@07:28:47 GMT

سینما انقلاب پارس‌آباد مغان طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۷۲۳۹

سینما انقلاب پارس‌آباد مغان طعمه حریق شد

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس‌آباد گفت: صبح امروز سینما انقلاب شهر پارس‌آباد طعمه حریق شد.

به گزارش «تابناک»، واحد رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز رهگذران با مشاهده شعله‌های آتش که از قسمت مختلف سینما زبانه می‌کشید فوراً در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند. بلافاصله گروه‌های امدادی آتش‌نشانی پارس‌آباد مغان برای اطفا حریق به محل سینما اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در ساعت ۱۱ صبح امروز به وقوع پیوست، تصریح کرد: با توجه به داده‌های اولیه از شدت آتش‌سوزی سریعاً دو اکیپ متشکل از ۴ مأمور با ۲ خودرو سنگین پیشرو و پشتیبانی به صحنه اعزام و مشغول عملیات اطفا شدند و خوشبختانه با ورود به موقع آتش نشانی شهرداری پارس‌آباد حریق اطفا گردید.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و سالن سینما از شعله‌های آتش در امان مانده است.

رحیمی با اشاره به علت حریق تنها سینمای شهرستان پارس‌آباد گفت: علت حادثه طبق برآورد اولیه سهل‌انگاری در استفاده از کپسول تحت فشار گاز مایع «پیک نیک» اعلام شده و نتیجه نهایی بعد از بررسی دقیق توسط کارشناسان آتش نشانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پارس آباد حادثه آتش سوزی سینما کودتا در ونزوئلا تنگه هرمز موسسه اعتباری کاسپین مهناز افشار سهمیه بندی بنزین جولیان آسانژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، اعلام کرد: در پی آتش‌سوزی مهیب  در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی »، خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

 حسینخانی  افزود: حریق  در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود؛  اما با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر  جلوگیری کردند.

 وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

 علت این حادثه در حال بررسی است.

 

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار