Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در جریان این بازدید گفت: با توجه به جمعیت بالایی که در مسکن مهر ملایر ساکن هستند، مسائل و مشکلات مسکن مهر این شهرستان باید هر چه رفع شود که در این زمینه پیگیری هایی انجام شده است.
محمد کاظمی بیان کرد: در این راستا و در بازدید امروز از مساکن مهر ملایر، طبق قول مساعد قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مقرر شد 100 میلیارد ریال اعتبار برای محوطه سازی و ترانشه برداری محدوده مسکن مهر این شهر اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین به دنبال توافق اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری ملایر، مقرر شد معابر این مناطق بهسازی و آسفالت شود.
دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: اواخر سال گذشته در سفر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به غرب کشور، از وی دعوت شد تا برای بررسی مشکلات و نیازمندی های مساکن مهر ملایر به این شهرستان سفر کند.
حجت الاسلام احد آزادیخواه ترانشه برداری، احداث دیوارهای حائل، آسفالت و محوطه سازی را از مهمترین نیازهای مساکن مهر ملایر برشمرد و این بازدید را در راستای رفع مشکلات این منطقه عنوان کرد.
وی با اشاره به اخذ مصوباتی برای رفع مشکلات مسکن مهر ملایر در شورای مسکن استان همدان گفت: در بازدید امروز مقرر شد برای احداث دیوارهای حائل اعتبار خوبی اختصاص یابد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: برای محوطه سازی و آسفالت مسکن مهر ملایر نیز مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری ملایر به صورت تهاتری این کار را انجام دهند.
حجت الاسلام آزادیخواه ابراز امیدواری کرد: با بازدیدهایی که از مساکن مهر ملایر توسط معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی طی هفته جاری انجام شد، تحول خوبی ایجاد و برخی از نیازمندی های ساکنان این منطقه برآورده شود.
به گزارش ایرنا، از ابتدای شروع ساخت مسکن مهر در ملایر واقع در جاده سلامت، 9 هزارو 450 واحد در این شهرستان احداث شد که تاکنون هشت هزارو 500 واحد آن تحویل متقاضیان شده است.
7528/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 راه و شهرسازی استان شهرداری مسکن مهر وزارت کشور وزیر راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول