Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:44:44 GMT

گلایه شهروندان ملایری از وضعیت اسفناک خیابان‌های مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۷۹۸۳

گلایه شهروندان ملایری از وضعیت اسفناک خیابان‌های مسکن مهر

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، خیابان‌های مسکن مهر شاهد در شهرستان ملایر استان همدان بعد از گذشت 6 سال هنوز روکش آسفالت نشده و مشکلات فراوانی را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

منبع: شهروندخبرنگار - همدان (ملایر )

 

 

بیشتر بخوانید: چهره زشت فاضلاب در میدان بسیج زابل + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

کمبود روکش آسفالت در خیابان‌های مسکن مهر + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند

تین نیوز

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فردوس، از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند شهرستان فردوس به طول ۲.۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اعتمادی مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس در خراسان جنوبی گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، ماسه آسفالت راه روستایی اسلامیه سرند به طول ۲.۵ کیلومتر اجرایی شده است.

اعتمادی مقدم تصریح کرد: این پروژه به صورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: حوادث جاده ای همواره یکی از دغدغه های نگران کننده در طول راه ها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس، در خصوص پروژه های راه روستایی در حال اجرا این اداره عنوان کرد: احداث راه روستائی نوق به انارستانک به طول ۴.۲ کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است.

اعتمادی مقدم در پایان متذکر شد: فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راه های حوزه استحفاظی اقدام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر