Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان باوی گفت: با حمایت دادستان عمومی و انقلاب و با تلاش و کوشش رئیس مجتمع و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان، قاتل با عفو و بخشش اولیاء دم از چوبه دار رهایی یافت. محمد رضا نور آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در سال ۱۳۹۷ درگیری و نزاعی بین دو نفر در شهر ویس از توابع شهرستان باوی رخ می‌دهد که در این درگیری یک نفر به قتل می‌رسد و این حادثه منجر به اختلاف و درگیری بین ۲ طایفه قاتل و مقتول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از معرفی قاتل به نیروی‌های امنیتی از اختلافات بین این ۲ طایفه کاسته می‌شود و پس از طی مراحل قانونی، قاتل به قصاص نفس محکوم می‌شود که بلافاصله خانواده قاتل برای حل و فصل موضوع و ایجاد صلح و سازش خواستار ورود شورای حل اختلاف این شهرستان برای جلب رضایت اولیاء دم و عفو و بخشش قاتل می‌شوند.
نور آبادی در ادامه بیان داشت: به دلیل بافت عشایری منطقه و با ارجاع پرونده به شورای حل اختلاف باوی، رئیس مجتمع و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان با دعوت از خانواده قاتل و مقتول و برگزاری چندین جلسه با بزرگان و ریش سفیدان طرفین، با جلب رضایت اولیاء دم، قاتل با عفو و بخشش خانواده مقتول از چوبه دار رهایی یافت.
رئیس دادگستری باوی اظهار کرد: دو طایفه در مراسمی و با حضور رئیس مجتمع، اعضاء شورای حل اختلاف باوی، تعدادی از اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر، سران عشایر منطقه، بزرگان، ریش سفیدان و خیرین  با اعلام رضایت از همدیگر، هم قسم شدند که در کنار هم با محبت و دوستی بدور از کینه و اختلاف زندگی کنند و این پرونده پس یکسال با صلح و سازش مختومه شد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای حل اختلاف صلح و سازش عفو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل