Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@23:48:32 GMT

تکمیل ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۹۴۱۸

تکمیل ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال

تین‌نیوز | 

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور مسکن مهر گفت : تا پایان امسال مساکن مهر باقی مانده تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در در شورای مسکن استان همدان بیان داشت:  از مجموع ۲ میلیون و۲۰۰ هزار مسکن مهر شهری یک میلیون و۸۰۰ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده و۲۰۰ هزار واحد آن اماده تحویل و۲۰۰ هزار واحد باقی مانده هم تا پایان امسال تکمیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد : بر اساس مصوبه مجلس هزار و۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به ایجاد خدمات زیر بنایی، انشعابات وخطوط انتقال، محوطه سازی، ایجاد مسجد وکلانتری و راههای دسترسی در مساکن مهر ازطریق فروش اراضی در اختیار سازمان ملی ومسکن اختصاص یافته است.

بنابر این گزارش مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان هم در این جلسه اعلام کرد: ۸۶ درصد مسکن مهر استان همدان در شهرهای بالا و زیر ۲۵ هزار نفر و روستاها به متقاضیان واگذار شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی  در امور مسکن مهر عصر پنجشنبه از طرح مسکن های مهر ملایر بازدید  کرد که در این بازدید مقرر شد برای محوطه سازی و ترانشه برداری در طرح مسکن مهر این شهر اعتبار لازم با همکاری شهرداری ملایر اختصاص یابد.

از ابتدای شروع ساخت مسکن مهر در ملایر واقع در جاده سلامت، ۹ هزارو ۴۵۰ واحد در این شهرستان احداث شد که تاکنون هشت هزارو ۵۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، گفت: برای این طرح هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.

کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود