Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید با بهره گیری از داشته‌ هایشان درآمدزایی کرده و وابستگی خود را از دولت قطع کنند. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، مهدی جمالی نژاد امروز در نشست با شهرداران و دهیاران خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به کمبودهای مالی و به روز شدن ارتباطات، شهرداران سراسر کشور در مسایل مربوط به اداره شهری نباید آزمون و خطاهای شهرهای بزرگ را تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبود اعتبارات بسیاری از شهرداری‌های خراسان شمالی را در معرض تعطیلی قرار داده استبازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده خراسان شمالی به روایت تصاویر‌همه مدیران موظفند مطابق سند توسعه خراسان شمالی گام بردارند

وی با اشاره به اینکه وضعیت کشور در شرایط سختی قرار گرفته است، افزود: تحریم‌ها، عدم تبدیل معافیت‌ها و همچنین سیلاب‌های مهیب چند وقت اخیر کشور، مزید بر علت این موضوع شده است.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه پیگیر دغدغه‌ها و مشکلات دهیاران و شهرداران خراسان شمالی خواهیم بود تصریح کرد: شهرداران و دهیاران خراسان شمالی منتظر خبرهای خوب باشند.

جمالی نژاد ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و با اشاره سخن ایشان که فرمودند مسئولان باید در شرایط فعلی آرایش جنگی بگیرند و تغییر کنند، خاطرنشان کرد: اگر دهیاران و شهرداران بخواهند با روش‌های قبل اوضاع شهری را اداره کنند یقینا موفق نخواهند شد. امروز با نگاه ویژه و جدید، بسیاری از شهرداری‌های کشور توانسته‌اند مشکلات را به دست خود حل کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها نهادهای مستقل عمومی و غیر دولتی هستند، گفت: شهرداری نباید ناف خود را به دولت و بودجه‌های دولتی وصل کنند که با کوچک ترین مشکلات اقتصادی دولت شهرداری ها نیز دچار مشکل شوند، بلکه باید با داشته‌ها و ظرفیت‌های خود درآمدزایی و تولید پول داشته باشند.

جمالی نژاد در پایان گفت: در حال حاضر در کشور شهرداری‌های بسیاری از شهرهای کوچک هستند که با استفاده از ظرفیت ها و داشته هایشان با بهره گیری از خلاقیت و مسائل به روز به طور کلی توانستند وابستگی خود را از دولت قطع کنند.

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد