Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه باید پوشش ایرانی در جامعه بیشتر ترویج شود، گفت: پیشنهاد می‌شود برای معلمان یک لباس وزین و یک شکل انتخاب شود تا از مدل‌گرایی در مدارس کاسته ‌شود‌. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه معلمان‌ الگویی برای نسل آینده هستند، اظهار داشت: دشمن به دنبال تغییر دادن هویت مردم است و بهترین ابزار برای آن‌ها جوانان و دانش آموزان کشورمان هستند تا بتوانند آن‌ها را به آدم‌های بی‌دین تبدیل کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید پوشش ایرانی در جامعه بیشتر ترویج شود، افزود: پیشنهاد می‌شود برای معلمان یک لباس وزین و یک شکل انتخاب شود تا از مدل‌گرایی در مدارس کاسته و در کلاس‌های درس انسان‌های انقلابی، مومن‌ و با بصیرت پرورش داده شود‌.

واکنش سردار مارانی به تهدیدات دشمنان/با وجود جوانان امروز ایران اسلامی هیچ نگرانی نخواهیم داشتهمدان| دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستندکرمانشاه| دشمنان از سپاه پاسداران به عنوان رکن انقلاب هراس دارند

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک‌ رمضان بیان کرد: ماه رمضان ماه مهمانی خدا و ماه صبر و بردباری است و برای سرکشی و رسیدگی به نیازمند باید اقدام بیشتری صورت گیرد‌.

فاطمی با اشاره به جایگاه خون علما و صیانت از خون‌ شهدا و علما خاطرنشان کرد: جوهر قلم علما از خون شهیدانی‌ که با جان خود از این و جامعه دفاع می‌کنند بالاتر است چرا که علما‌ فرهنگ شهادت را می‌سازند‌.

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

به گزارش قدس آنلاین،‌ سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری تهران و فرمانداری تهران.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود. این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، گلچینی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمین، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی پیرامون جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودارهای مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است. علاقمندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳