Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با اشاره به وضعیت نامطلوب حاکم بر فضای آموزش و پرورش بر پرهیز از نگاه جناحی به آموزش و پرورش تأکید کردند. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استانتهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین در آسیا اظهار داشت: با این قهرمانی امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی نشان داده شد و جوانان دیار 15 خرداد با کسب این عنوان قهرنانی سبب افتخار شدند که برای آنان آرزوی موفقیت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری بیان کرد: عالمی که قلم و بیانش مشعل هدایت بود و دشمن با شناخت دقیق از نقش تأثیرگذار ایشان این مغز متفکر را هدف قرار داد و اگرچه جسم او حضور ندارد اما راه فکر و آثار او همچنان باقی مانده است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت روز معلم در جمع فرهنگیان افزود: یکی از هشدارهای ایشان در مورد سند 2030 است که تمام تلاش کشورهای غربی بر این است نظام آموزش و سبک زندگی اسلامی را براساس مبانی غربی به کودک بیاموزد یعنی انسان متمدن و علاقمند به کشورهای دیگر تربیت کنند، لذا فرهنگیان این مسئله را باید با دلسوزی دنبال کنند.

محمودی تصریح کرد: هر معلم و مدیری که به ولایت فقیه معتقد است باید این مهم را مورد توجه قرار دهد و با تمام مظاهر سند 2030 که می‌خواهد دانش‌آموزان را بی‌قید و بی‌تقوا و غرب‌گرا سازد مبارزه کنند.

وی ادامه داد: وضع آموزش و پرورش با تمام تلاش‌هایی که شده است وضع مطلوبی نیست لذا باید انسان‌هایی تربیت شوند که پارسا، پرهیزگار و پاکدامن باشند و نباید از دشمن و تهدید ترسید، مبادا غفلت شود که تا چند دهه دیگر به جایی می‌رسیم که هر کس در دنیا بخواهد مرزهای جدید علم را به دست آورد مجبور باشد فارسی بیاموزد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه برای تحول در آموزش و پرورش روحیه انقلابی لازم است گفت: روحیه انقلابی جان این ملت و روح این ملت است چرا که در انقلاب نیز این روحیه انقلابی مردم بود که انقلاب را به وجود آورد در این زمینه باید ملاحظه‌کار و محافظه‌کار بود، لذا برای تحقق این روحیه انقلابی نگاه جناحی به آموزش و پرورش جنایت است.

امام جمعه قم: ملت ایران هرگز اجازه اجرای‌ سند 2030 را به احدی نمی‌دهند/به نظام آموزشی تحول‌آفرین نیاز داریمخوزستان| تقویت توان علمی کشور با اتکا به نقش آموزش و پرورش امکان پذیر استیزد | ‌تفکر و تعقل در سیستم آموزشی فعلی ایران جایگاه خودش را ندارد

خیرین برای افزایش کیفیت مدارس در شهریار کمک کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت روز معلم و شهادت استاد مطهری اظهار داشت: کسی که در مسیر علم جان خود را بگذارد شهید است و معلم به ما درس بصیرت و دشمن‌شناسی می‌دهد.

وی عنوان کرد: امروز توسعه آموزش و پرورش نیازمند همراهی خیرین است و شهرستان شهریار بیشترین دانش‌آموز را دارد که علی‌رغم تلاش مسئولان همچنان جای کار بسیار است تا کیفیت مدارس افزایش پیدا کند.

امام جمعه شهریار با اشاره به روز کارگر افزود: باید شرایط برای تسهیل فعالیت کارگران فراهم شود و بوروکراسی اداری کاهش پیدا کند تا زمینه رونق تولید فراهم شود.

سالمی به شهادت طلبه قاسمی اشاره کرد و گفت: دشمنان علیه ایران بنگاه شایعه‌پراکنی به راه انداخته تا اختلاف‌افکنی کنند که باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.

وی عنوان کرد: در شهریار تالارهای غیرمجاز بسیاری وجود دارد که متأسفانه مسئولان یا این مسائل را نمی‌بینند و یا اینکه سهل‌انگاری می‌کنند تا جایی که در حریم رودخانه هتل ساخته می‌شود.

امام جمعه شهریار ادامه داد: در ماه مبارک رمضان باید نظارت بیشتری بر اصناف داشت و اگر کم‌کاری وجود داشته از این تریبون اعلام می‌شود و اگر مسئولان وارد کار نشوند مردم آتش به اختیار وارد عرصه می‌شوند.

تربیت و تبلیغ دین راستین خون‌های مقدس می‌خواهد

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: معلم واقعی هم عالم، عامل و هم روشنی است، به نور علم و هم روشنایی می‌بخشد، سازنده است، فرق عالم و معلم در این است که عالم و دانشمند دلش آباد است ولی معلم دل‌ها را آباد می‌کند.

وی بیان کرد: شهید مطهری تغییر دهنده جهت افکار از مسیر انحرافی به مسیر هدایت و سعادت بودند، نجات از انحرافات پیشرفته و مدرن در اوج گرایش نسل نو به مادی‌گرایی و گریز از دین مسیر را تغییر دادند.

امام جمعه شهرستان قرچک افزود: اگر امروز گرایش به اندیشه اسلامی روبه رشد است و تمدن پوچ غربی در حال افول به خاطر مجاهدت علمی امثال شهید مطهری است، امروز معلم اسلامی می‌تواند نسل نوی ما را نجات دهد، هم اسلام‌شناس باشد هم مسلمان باشد و اگر از دین چیزی نداند هم خودش منحرف می‌شود و هم نسل نو را منحرف می‌کند.

اسماعیلی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بیان کرد: اگر نقشه دشمن در جنگ فرهنگی را نشناسیم و کسی نداند خواب خواهد ماند تمام دعواهای با دشمن سر عقیده و فرهنگ ماست، لذا اگر در مدارس ما به عقیده و فرهنگ اسلامی توجه نشود بزرگ‌ترین ظلم محسوب می‌شود دشمن با طرح سند 2030 قصد انحراف فرزندانمان را دارند می‌خواهند از نسل نوی ما برای خود سرباز تربیت کند.

امام جمعه قرچک ادامه داد: معلم پایه‌ریز تمدن است، تقویت بُعد تربیتی و پرورش در آموزش و پرورش یک اصل مسلم است و در جبهه فرهنگی به ما حمله شده است، تهدیدات نظامی لاف‌زنی بیش نیست غلط زیادی است.

اسماعیلی گفت: خواسته ما از مسئولان این است که فضای مجازی را مدیریت کنند، همه مردم خواهان امنیت لازم هستند، شهادت افتخار روحانیت است و دلسوزی برای مردم و خدمت به مردم افتخار روحانیت است، بنابراین اگر کسی با مردم صادق نیست و مردم را درک نمی‌کند نه تنها روحانی نیست بلکه روحانی‌نما است‌.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۷۷ نفر در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و مربی امور تربیتی در استان در سال جاری جذب آموزش و پرورش می‌شوند. - اخبار استانها -

افشین امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به استخدام فرهنگیان در سال جاری، اظهار داشت: در سال جاری با برگزاری آزمون‌ها، مجموعا 777 نفر جذب آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

وی ادامه داد: از این مجموع، 208 نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی، 241 نفر دبیر و 328 نفر مربی امور تربیتی در رشته‌های شغلی تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی امور تربیتی و سبک زندگی در استان جذب خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجهیز 6 کانون ارزیابی در استان، بیان کرد: برای برگزاری ارزیابی تکمیلی که همان مصاحبه تخصصی با پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی است، برنامه‌ریزی شده است.

امیریان با اشاره به مراحل جذب، عنوان کرد: پس از برگزاری آزمون؛ فرآیند استخدام شامل مرحله بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای ارزیابان استان، خاطرنشان کرد: آزمون آموزگاری 18 اسفندماه سال گذشته برگزار شد و آزمون دبیری در 28 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • این افراد معلم می‌شوند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران