Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناسان حقوق بشر اتحادیه اروپا محکومیت جولیان آسانژ در انگلیس را اقدامی غیر منصافانه نامیدند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، کارشناسان حقوق بشر اتحادیه اروپا محکومیت جولیان آسانژ در انگلیس را اقدامی غیر منصافانه نامیدند. این هفته دادگاهی در لندن جوایان آسانژ را به ۵۰ هفته زندانی در پی نقض قانون وثیقه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسپوتنیک نوشت، کارشناسان حقوق بشر در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در خصوص بازداشت این خبرنگار مشهور ابراز نگرانی کردند.
به گفته این کارشناسان آسانژ در زندان بلمارش لندن که به بدنامی گوانتاناموی انگلیس شهرت دارد محبوس شده است گویی که جرم سنگین از او سر زده است.
در صورتی که جرم جاسوسی جولیان آسانژ موسس وبسایت ویکیلنکس اثابت شود، دادگاه انگلیس مجازات اعدام یا حبس ابد برای او در نظر گرفته می‌گیرد. اما این در حالی است که وزارت دادگستری آمریکا به دنبال استرداد آسانژ در خصوص جاسوسی و دسترسی به اسناد آمریکا است.




انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جولیان آسانژ کارشناسان اتحادیه اروپا زندان محاکمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6087828

دیگر خبرها

  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود