Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران برخورداری ملی پوش ۱۸ ساله تیم تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: آخرین تمرین را پیش از اعزام به مسابقات جهانی پشت سر می‌گذاریم. با تمام توان تلاش می‌کنیم تا این مراحل را مانند دوره‌های قبلی به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. با کمک کادرفنی روز به روز به نقطه اوجمان نزدیک‌تر می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورداری در پاسخ به این سوال که تکواندوکاران جوان کشورمان در اولین حضور خود در مسابقات جهانی تا چه حد می‌توانند موفق باشند گفت: نمونه‌های زیادی داریم از تکواندوکاران جوان و کم تجربه‌ای که در اولین حضورشان در میادین جهانی، بهترین نتایج را گرفتند. ما هم در کشورمان چنین الگو‌هایی داریم و سعی کردیم تا با استفاده از تجربیات آن ها، خودمان را برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

او درباره انتظاراتی که از خودش در مسابقات جهانی دارد گفت: فقط طلای مسابقات جهانی من را راضی می‌کند و به کمتر از آن قانع نیستم. می‌خواهم در منچستر طوری مبارزه کنم که وقتی برگشتم حسرت چیزی را نخورم و حتی اگر نتوانستم طلا بگیرم تمام توان و پتانسیلی که دارم را به نمایش بگذارم.

جوان‌ترین عضو تیم ملی تکواندو در واکنش به اهمیتی که مسابقات منچستر در راه کسب سهمیه المپیک دارد، گفت: بدون شک آرزو و هدف نهایی هر بازیکنی حضور در المپیک و کسب مدال این مسابقات است. من و سار بازیکنان هم از این قاعده مستثنی نیستیم. مسابقات منچستر بخشی از مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و طلای آن ۱۲۰ امتیاز دارد که در راه کسب سهمیه خیلی کمک کننده خواهد بود. امیدوارم بتوانم با کسب مدال طلای منچستر سهمیه المپیک را هم بگیرم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تکواندو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران، معصومه باقری داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و ... قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896431

دیگر خبرها

  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد