Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:06:22 GMT

ترکیب سپاهان برابر ماشین سازی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۳۴۷

ترکیب سپاهان برابر ماشین سازی اعلام شد

امیرقلعه نویی به اجبار تیمش را با سه تغییر برابر ماشین سازی راهی میدان خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19:15 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان از شاگردان محمدرضا مهاجری میزبانی می کند که انگیزه های زیادی برای متوقف کردن این تیم در خانه دارند.


دیدار برابر پرسپولیس با دو اتفاق بد برای شاگردان امیرقلعه نویی خاتمه یافت؛ محرومیت سیاوش یزدانی به دلیل مصاحبه پس از بازی و همینطور مصدومیت کومان از ناحیه همسترینگ سبب شد تا امروز در شرایطی سپاهان برابر ماشین سازی ارنج شود که دو تغییر اجباری و البته یک تغییر اختیاری، توسط سرمربی سپاهان در تیم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خط دروازه مثل همیشه پیام نیازمند در دورازه بازی خواهد کرد. دو دفاع چپ و راست تیم سعید آقایی و محمد ایران پوریان هستند که البته ایران پوریان پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به ترکیب اصلی بازگشته است و جایگزین حسن جعفری شده.


بازیکن جایگزین سیاوش یزدانی، مهدی زاده است که در کنار پورقاز زوج قلب خط دفاعی طلایی پوشان را شکل خواهد داد.
بیشترین تغییر در خط میانی ایجاد شده که امیرقلعه نویی از مهدی کیانی، محمد کریمی و محسن مسلمان استفاده کرده و مسلمان را جایگزین کومان کرده است.


در سیستم 3-3-4 مورد نظر امیرقلعه نویی مثل همیشه شهباززاده، مهرداد محمدی و استنلی کی روش سه بازیکن اصلی خواهند بود.

 

ترکیب سپاهان برابر ماشین سازی:
پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، محمد مهدی زاده، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمد کریمی، محسن مسلمان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ادوات و ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد در جریان بازدید از چندین طرح دارای مجوز تغییر کاربری در اراضی کشاورزی شهرستان اشکذر، ضمن تأکید بر اهمیت حفظ کاربری اراضی کشاورزی و نقش آن در تأمین امنیت غذایی و زیستی کشور، صیانت از اراضی زراعی و باغی استان، مقابله با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و برخورد با متخلفین این حوزه را از اولویت‌های سازمان جهادکشاورزی استان یزد در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد. محمدعلی حاتمی‌زاده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی را باعث از بین رفتن زمین‌های حاصلخیز و مستعد کشاورزی عنوان و افزایش روند تغییر کاربری اراضی کشاورزی را موجب تهدید امنیت غذایی کشور و زمینه‌ساز از بین رفتن استقلال اقتصادی و وابستگی به سایر کشورها توصیف نمود.

وی  با تشریح برنامه‌های سازمان جهادکشاورزی استان یزد و مدیریت امور اراضی استان در سال ۱۴۰۳ و در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی، بر تشدید نظارت‌ها و پایش و رصد دقیق اراضی کشاورزی از سوی یگان حفاظت از اراضی مستقر در مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها به منظور شناسایی و مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفین این حوزه تأکید کرد.

حاتمی‌زاده با اشاره به تفاهم خوب سازمان جهادکشاورزی و دستگاه قضایی استان در مقابله و برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی، از جدیت در توقیف ادوات و ماشین‌آلات دخیل و مرتبط با تغییر کاربری غیرمجاز به استناد ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و تبصره‌های ذیل آن و نیز مواد 12 و 13 آئین‌نامه اجرایی این قانون و همچنین تخریب بنا و مستحدثات غیرمجاز طی هماهنگی با مقام قضایی شهرستان و  طرح شکایت از متخلفین در مرجع قضایی خبر داد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد میزان تغییر کاربری‌های غیرمجاز شناسایی شده طی یک ماهه نخست سال 1403 را به استناد گزارش فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان بالغ بر 300 مورد و مجموعأ در سطحی معادل 6 هکتار اعلام و ترویج فرهنگ حفظ کاربری اراضی کشاورزی، اقدامات پیشگیرانه در راستای صیانت از زمین‌های کشاورزی و اطلاع‌رسانی عمومی ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی را بسیار موثر و کارامد و مقدم بر برخورد با متخلفین عنوان داشت.

حاتمی‌زاده با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال جهش تولید با مشارکت مردم" بر نقش مهم و اساسی عموم مردم در حفظ کاربری اراضی کشاورزی تأکید و صیانت از اراضی کشاورزی با هدف افزایش تولید در بخش کشاورزی را وظیفه‌ای همگانی دانست.

 وی از عموم هم‌استانی‌ها بویژه بهره‌برداران بخش کشاورزی و ساکنین مناطق ییلاقی و مستعد تغییر کاربری غیرمجاز خواست هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز بدون مجوز در اراضی کشاورزی را از طریق سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۳۱ به یگان حفاظت از اراضی کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • توقیف ادوات و ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی
  • ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز توقیف می شود
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار