Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان سابق منچستریونایتد اعتقاد دارد که موج انتقادات از دخیا منصفانه نیست. 

طرفداری- پیتر اشمایکل در دفاع از داوید ده خیا گفته است که این دروازه‌بان مشکل منچستریونایتد نیست.

به گزارش سایت گل، دخیا برای سالیان سال بازیکنی بود که دیرتر از همه موج انتقادات به سوی او روانه می‌شد ولی ارائه نمایش‌هایی ضعیف در ماه‌های اخیر باعث شده است تا عملکرد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی اسپانیا زیر ذره بین قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود اشمایکل مخالف منتقدان دخیا است.

واقعا از کوته بینی همه ناراحت هستم. منظورم تمامی افرادی است که فکر می‌کنند این حق را دارند که در شبکه‌های اجتماعی در مورد هر چیزی نظر بدهند. از این افراد می‌خواهم به تیمی که داوید در حال بازی کردن در آن است و به اعتماد به نفس آن تیم نگاهی داشته باشند. آن‌ها دیدند که او طی چهار-پنج سال اخیر مقابل همین تیم‌ها چه عملکردی داشت؛ او خارق العاده بود. بله، او به تازگی یکی-دو اشتباه داشته ولی این طبیعی است. چنین چیزی برای هر دروازه‌بانی پیش می‌آید. واقعا از دست افرادی که به این راحتی از چنین بازیکن خوبی انتقاد می‌کنند دلخور هستم؛ بسیار بسیار ناراحتم. سوالی که باید بپرسم این است: «آیا می‌دانید منچستریونایتد بدون دخیا الان کجا حضور داشت؟». نمی‌توانم او را سرزنش کنم. داوید فوق العاده بوده است و من تنها امیدوارم مردم اجازه بدهند تا او کار خودش را انجام بدهد. او مشکل تیم نیست. مشکلات دیگری وجود دارد که باید برطرف شوند. 

گفتنی است که از قرارداد دخیا با منچستریونایتد یک سال دیگر باقی مانده و همین شایعاتی را در مورد آینده او رقم زده است.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با هدایت سیمونه اینزاگی امشب یک دستاورد بزرگ را رقم زد و به بیستمین قهرمانی تاریخ باشگاه در سری A دست پیدا کرد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی میلان با نتیجه 2-1 رقیب دیرینه خود را شکست داده و چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌شان را مسجل کردند.

خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر، درباره قهرمانی در سری A به دازن گفت:"این یک شب فوق العاده است، تمام اینتری‌ها منتظر این لحظه بودند. ما در یک شب مهم اسکودتو را به دست آوردیم، این بچه‌ها با کسب این قهرمانی کار خارق العاده‌ای انجام دادند، آن‌ها ستاره دوم را به دست آوردند."

از چه زمانی مطمئن شدید که اینتر قهرمان می‌شود؟

از ابتدا همه می‌خواستند فصل مهمی را داشته باشند و می‌دانستیم که تیم قدرتمندی هستیم. قهرمانی شایسته این تیم بود. لحظات سختی وجود داشت که به توانایی‌های خود شک نکردیم. کار همیشه در نهایت نتیجه می‌دهد و در لحظات سختی باید بیشتر به آن ایمان داشت، این تیم ارزش‌های مهمی به خصوص از نظر انسانی دارد.

در مورد اینزاگی چه صحبتی دارید؟

اول از همه او به عنوان یک مرد، فوق العاده است. و سپس اینکه در مدیریت لحظات دشوار بسیار خوب است، او به کارش اعتقاد دارد. فکر می‌کنم او خودش نمی‌داند چه کرده اما مطمئنم میلیون‌ها هوادار اینتر را در سراسر جهان خوشحال کرده است.

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • علت افت مقطعی بلینگام توضیح داده شد! ‏
  • علت افت مقطعی بلینگام توضیح داده شد!‏