Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کاراته مرداس قم امروز قهرمان سوپر لیگ کاراته بانوان شد و راضیه جلیل پور سرمربی این تیم در گفتگویی اختصاصی در مورد مسیر قهرمانی این تیم صحبت کرده است.

طرفداری - در پایان سوپر لیگ کاراته بانوان تیم کاراته مرداس قم در فینال از سد تیم جوانه صفادشت عبور کرد و قهرمان شد. مرداس در اولین سال فعالیت در سوپر لیگ جام قهرمانی را بالای سر برد و به نظر می‌رسد برنامه ریزی منسجم و بلندمدت عامل مهمی در قهرمانی این تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راضیه جلیل پور سرمربی تیم کاراته مرداس قم در گفتگو با طرفداری اظهار کرد:

این قهرمانی به سادگی به دست نیامد. از شهریور ماه سال ۹۷ برای حضور در سوپر لیگ شروع به کار کردیم و با گذشت زمان، تیم انسجام پیدا کرد. حامیان مالی ما کمک شایانی به تیم داشتند و در قم گزینش بازیکن کردیم و تیم با مرور زمان کامل شد.

وی افزود:

امروز در فینال کار سختی در پیش داشتیم و تیم جوانه صفادشت از بازیکنان ملی برخوردار بود. این نکته را هم باید بگویم که ما مجبور شدیم امروز مسابقه دهیم در حالی که تیم حریف در کاتای انفرادی و تیمی تخلف کرده و خارج از زمان مقرر نقل و انتقالات بازیکن جذب کرده بود اما خدا کمک کرد و از فینال با این شرایط هم سربلند خارج شدیم.

سرمربی تیم کاراته مرداس گفت:

با اقتدار قهرمان شدیم و این برای تیمی که اولین سال حیات خود را سپری می‌کرد کار بزرگی بود. ما از صفر شروع کردیم و قوی و جنگنده پیش رفتیم. در این قهرمانی تک تک اعضای تیم، حامیان مالی ما که نقش بسیار پررنگی داشتند و نیز مسئولان ورزشی قم سهیم هستند.

جلیل پور ادامه داد:

در هیچ دوره لیگ چنین فینال باکیفیتی ندیده بودم. از سازمان لیگ کاراته به دلیل این انسجام و سطح استاندارد لیگ تشکر می کنم. همه چیز در سطح جهانی بود و لیگ بسیار منظم برگزار شد. امیدوارم بتوانیم با تداوم حضور حامیان مالی خود و نیز جذب حمایت های مالی بیشتر تیم قدرتمندتری تشکیل دهیم. هزینه اردوهای ما زیاد بود و اردوها به ما کمک فنی کرد و در تیم همدلی ایجاد کرد اما نیاز داریم که از نظر مالی دخترانمان را که برخی از آنها از شهرستان‌ها می آیند و به ما کمک می کنند پشتیبانی کنیم.

وی با اشاره به کاراته کاهای تیمش گفت:

در قهرمانی یک تیم همه به یک اندازه سهیم هستند و می‌خواهم از همه شاگردانم تشکر کنم. معصومه فرجی کاتاروی ما از قم تا آخر لیگ بدون باخت مسابقه داد و فریال جعفری نژاد از اصفهان در کومیته و زهره برزگر نمایش بسیار خوبی داشتند. بومی‌ها ما به اعتمادی که به آنها شد به خوبی پاسخ دادند. تیم یکدلی داشتیم و این قهرمانی حداقل پاداش آنها بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان

در وزن منهای ۵۰- کیلوگرم این پیکار‌ها یلدا نقی بیرانوند، کاراته کای کبودراهنگی استان همدان بر سکوی قهرمانی ایستاد، ستاره زارعی از مازندران نایب قهرمان شد و زهرا ابراهیمی از گیلان و مبینا عمادی از تهران، مشترک در رده سوم ایستادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!