Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و ششمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی عشایر قره‌قیه با معرفی نفرات برتر در ۳ بخش به کار خود پایان داد. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بیست و ششمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی عشایر قره‌قیه (هارنا) از صبح امروز (جمعه) آغاز و با برگزاری مسابقات در 3 بخش پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دو صحرایی، پویا رضوان، محمد رضایی، روح الله تقوی، حسین سیفی و علی زینالی به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب کردند.

در سوارکاری بانوان، قهرمان دوره‌های گذشته نتوانست خود را به خط پایان برساند و روی سکو نرفت. در این بخش نتایج زیر به دست آمد:

مقام اول: سودا صبری

مقام دوم: سودا رئیسی

مه‌لقا خانی (قهرمان سابق کورس بانوان) و پریا اسماعیل‌زاده نیز به علت سقوط از اسب از ادامه‌ی مسابقه جاماندند.

1000 نفر در جشنواره کوچ عشایر اردبیل حضور یافتنددبیرخانه سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان عشایر کشور در یاسوج راه‌اندازی شد + تصاویرعشایر شاهسون اردبیل نقش اساسی در رونق تولید دارند + فیلمهمایش سران ایلات و طوایف عشایر شمال شرق کشور در گلستان برگزار شد

مسابقات سوارکاری بخش آقایان نیز در 5 کورس برگزار شد که نتایج هر یک از این رقابت ها به شرح زیر است:

کورس اول:

مقام اول: سلمان غفاری

مقام دوم: کیوان صالحی

مقام سوم: هادی حاج‌خدام‌لو

کورس دوم:

مقام اول: شهرام برزگر

مقام دوم: سلمان غفاری

مقام سوم: کیوان صالحی

کورس سوم:

مقام اول: جواد عبادی

مقام دوم: هوشنگ شهرزاده

مقام سوم: فرهاد رنجبر

کورس چهارم:

مقام اول: جواد عبادی

مقام دوم: سیامک جمالی

مقام سوم: عبداله نورزاد

کورس پنجم:

مقام اول: مهدی رنجبر

مقام دوم: اصغر روحی

مقام سوم: فرجام شعبانی

به گزارش تسنیم، این جشنواره که هر ساله در منطقه هارنا کلیبر برگزار می‌شود، امسال در حضور ورزش‌دوستان و علاقه‌مندانی از استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با برگزاری مراسم داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» که ساعاتی به طول انجامید، برگزیدگان این دوره جشنواره انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» حدود ۷۰۰ عکس با موضوعات پروژه ملی فیبرنوری، توسعه ارتباطات در مناطق روستایی، ارتقای خدمات پستی و پست بانک درمناطق روستایی و شهری، تولیدکنندگان محصولات و تجهیزات فناورانه و مخابراتی ایرانی، اینترنت کودک و نوجوان و فضای مجازی و تاثیر آن بر زندگی شهری و روستایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 پس از بررسی هیأت داوران در نهایت ۶۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد که در بخش تک عکس ۳ اثر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و دو اثر نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش مجموعه عکس نیز داوران ۲ مجموعه عکس را شایسته تقدیر دانستند.

فرهاد سلیمانی، حسن غفاری و روح الله وحدتی داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» را برعهده داشتند. بر اساس همین گزارش، دومین دوره این جشنواره در سال گذشته به منظور بازنمایی توسعه سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و دستاورد‌های آن برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد