Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@00:53:17 GMT

بازی و سرگرمی؛ بررسی کارت PFA Young Poty رحیم استرلینگ

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۵۳۲

در پست کارت جدید استرلینگ را بررسی می کنیم

طرفداری - چند روزی از عرضه کارت جدید استرلینگ می گذرد. این کارت به دلیل انتخاب استرلینگ به عنوان بهترین بازیکن جوان این فصل انگلیس  منتشر شد. حال نگاهی می کنیم به نقاط قوت و ضعف این بازیکن.

نقاط قوت:

سرعت بسیار بالای این بازیکن( Pace 99) ، این کارت استرلینگ را به یکی از سریع ترین بازیکنان این بازی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگیری 99، تمام کنندگی 98 و قدرت شوت زنی 91، این بازیکن را به خطری جدی برای تیم حریف تبدیل کرده است. این کارت استرلینگ یکی از بهترین کارت ها برای دریبل زنی است. با Agillity 99، Balance 99 و همین طور کنترل توپ و دریبل زنی 98، کنترل این بازیکن بسیار راحت است و می توانید به سرعت جهت خود را عوض کنید و مدافعان را به راحتی دریبل بزنید. Stamina 99 نیز یکی دیگر از نقاط قوت این کارت است. با این Stamina به راحتی می توانید با استرلینگ بازی کنید تا انتهای بازی و نیازی به تعویض ندارید.

نقاط ضعف: 

یکی از مهمترین نقاط ضعف این کارت Weak Foot 3 می باشد که می تواند خیلی از مواقع شما را اذیت کند. ضربات ازاد این کارت نیز تعریفی ندارد. قیمت این SBC چیزی حدودِ 1.2 میلیون است که بسیار گران است و من پیشنهاد می کنم اگر پول بستن این SBC را دارید هم آن را انجام ندهید و منتظر رویداد Team Of The Season باشید که به احتمال بسیار زیاد کارتی مانند همین کارت عرضه می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز

ژاوی دیگر نشانی از آن هافبک آرام و بدون حاشیه ندارد و به یک سرمربی عصبی و پرخاشگر تبدیل شده است.

 برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

ژاوی‌ سرمربی بارسلونا در جریان این بازی به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز از کنار زمین اخراج شد. به نقل از 90Min این سرمربی اسپانیایی برای سومین بار است که در فصل جاری با کارت قرمز داوران جریمه می شود. او در طول بیش از ۲۰ سال‌ دوران بازی خود و انجام بیش از ۱۰۰۰ بازی ملی و باشگاهی فقط ۲ بار اخراج شد که هیچ کدام از این موارد، کارت قرمز مستقیم نبود. (مقابل رئال مادرید و همچنین ویارئال)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • از مشکل تامین دارو تا بررسی موضوع کارت شهروندی
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می‌زند و هدیه می‌برد
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!
  • سلبریتی‌ها چه مهارت‌های جالبی دارند؟ | سرگرمی‌های خرد، ثروت‌هایی کلان