Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:46:05 GMT

فیلم تازه مسعود ده‌نمکی در «نقد سینما»

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۵۸۲

در برنامه تلویزیونی «نقد سینما» که ساعت ۲۲ امشب (جمعه ۱۳ اردیبهشت) از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، علاوه بر نقد فیلم سینمایی «زندانی‌ها» ساخته مسعود ده نمکی، رده‌بندی سنی فیلم‌های سینمایی مورد بررسی قرار می‌گیرد. آفتاب‌‌نیوز : در این برنامه که با اجرای بهروز افخمی به صورت زنده پخش می‌شود، آرش خوشخو و امیررضا مافی به عنوان منتقد فیلم سینمایی «زندانی‌ها» را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قادری و سعید مستغاثی نیز درباره‌ اهمیت رده‌بندی سنی در برخی فیلم‌های سینمایی در سینمای ایران وجهان به گفت‌وگو می‌پردازند. این در حالی است که در بخش دیگری از برنامه، محمدصادق لواسانی اخبار سینمای ایران در هفته‌ی گذشته را تحلیل و بررسی خواهد کرد.
تهیه‌کنندگی برنامه‌ «نقد سینما» برعهده محمد تنکابنی است. محمدرضا رضاپور سردبیر و وحید رونقی نیز مجری طرح این برنامه هستند.
این برنامه محصول مرکز تلویزیون حوزه‌هنری است و هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲ به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.
منبع: خبرانلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیلم نقد سینما مسعود ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که هدایت هوادار تهران را برعهده دارد در این هفته با همبازی سابق خود در اوساسونا اسپانیا دیدار کرد.

مسعود شجاعی چندین سال با روبرتو تورس در لالیگا هم‌تیمی بود و در تقابل هفته بیست و سوم هوادار و گل گهر با تورس که حالا در خط هافبک گل گهر بازی می‌کند، به عنوان رقیب دیدار کرد.

این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار تمام شد و روبرتو تورس علی رغم درخشش نتوانست مانع شکست تیمش برابر شاگردان مسعود شجاعی بشود.

تورس و شجاعی چند روز بعد از این تقابل در محیطی متفاوت و دور از زمین فوتبال با یکدیگر دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز