Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: به علت رانش زمین و رعایت نکات ایمنی، گاز شهر دوزین و ۲۱ روستای شهرستان مینودشت قطع شده است. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدرحیم رحیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قطع گاز بخش‌هایی از شهرستان مینودشت اظهارداشت: به رانش زمین و رعایت نکات ایمنی گاز شهر دوزین و برخی روستاهای اطراف آن قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش می‌کنیم مشکل قطعی گاز برخی از روستاهای شهرستان مینودشت را در اسرع وقت برطرف کنیم.

صادرات گاز طبیعی آمریکا به اروپا 300 درصد رشد کردنشریات ترکیه در یک نگاه|کشف میدان گازی بزرگ در ترکیه/ اردوغان: رمز بازی دلار را کشف کردیم11 نفر با گاز کلر در ارومیه مسموم شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار کرد: برای جلوگیری ازبروز حادثه بر اثر آسیب های وارده به تاسیسات مدفون این شرکت، جریان گاز طبیعی در شهر دوزین و روستاهای همجوار قطع شده است.

رحیمی گفت: پس از انجام تعمیرات و رعایت مسایل ایمنی، در حداقل زمان ممکن نسبت به وصل جریان گازطبیعی اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: شماره تماس 194 امداد گاز پاسخگوی سوالات مردم شهرستان مینودشت است.

انتهای پیام/ف

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مهندس محمدرضا ولی الهی با بیان اینکه افق طرح های هادی ۱۰ ساله است و باید پس از گذشت ۱۰ سال بازنگری صورت گیرد، افزود؛ در حال حاضر طرح هادی ۳۱۳ روستای استان نیازمند بازنگری است. وی افزود؛ با نگاه توسعه ای برای روستاها و همچنین رفع نیاز روستاییان به زمین برای ساخت مسکن، در بازنگری ها این نیازمندیها لحاظ گردیده و در کنار آن چنانچه روستاییان برای ساخت مسکن دچار مشکل باشند، از طریق الحاق موردی یک قطعه زمین ۲۰۰ متری با کاربری مسکونی در کمیسیون‌های مربوطه موافقت می شود تا علاوه بر تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن، قیمت زمین در روستاها کنترل شود که در همین راستا در سال گذشته ۱۳۶ جلسه کمیسیون برگزار و با درخواست ۸۷۰ متقاضی موافقت گردید.

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار