Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:09:16 GMT

مربی پارس جنوبی جم :برابر ذوب آهن بدشانس بودیم

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۲۴۱۰

مربی پارس جنوبی جم :برابر ذوب آهن بدشانس بودیم

بوشهر-ایرنا- مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم در برابر ذوب آهن اصفهان بدشانس و نتیجه عادلانه برای این دیدار نتیجه مساوی بود.

به گزارش ایرنا، حسین پاشایی جمعه شب پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: با وجود شکست برابر ذوب آهن از تمام هواداران پرشور تیم پارس جنوبی و شهر جم عذرخواهی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نتیجه‌ امروز باعث دلخوری آنها شد اما آنها بدانند که بازیکنان با شرافت خود نهایت تلاش برای اعتلای نام پارس جنوبی را ارائه کردند.
پاشایی ادامه داد: تیم ما شانس هم ندارد هر دو اشتباه بازیکنان پارس جنوبی منجر به گلزنی بازیکنان ذوب آهن شد.
وی در ارتباط با تعویض‌های این تیم و انتقاد هواداران گفت: تارتار بهتر از هواداران درباره تعویض‌ها می‌داند و نباید منتقد تعویض های وی در این بازی شویم.
پاشایی ادامه داد: شرایط پارس جنوبی با ذوب‌آهن بسیار متفاوت است چراکه آنها 24 بازیکن آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند و به لحاظ شرایط و آمادگی در وضعیت بسیار مطلوب تری قرار دارند.
وی اظهار داشت: با این وجود اعتقاد دارم پارس جنوبی برابر ذوب آهن خوب ظاهر شد و مستحق شکست برابر حریف اصفهانی نبود.
7212/6047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پارس جنوبي جم ذوب آهن ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرمان اکوان مدافع تیم ملوان در میکسدزون ورزشگاه سن سیروس در مورد این بازی گفت: بازی سنگینی بود. پیش‌بینی می‌کردیم. به هر حال جنگ بالای جدول بود و برای کسب سهمیه تلاش می‌کردیم. فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه نیمه دوم غفلت کردیم. به تیم سپاهان موقعیت بدهی، از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند. ما هم موقعیت دادیم و جریمه شدیم.

او با اشاره به شکست سپاهان اظهار داشت: این بازی‌ها حساس است و باید بدون اشتباه باشی. ناگفته نماند که سپاهان جزو تیم‌هایی است که هزینه زیادی کرده و یک جنگ نابرابر بود، چون آنها همیشه برای قهرمانی بسته می‌شوند، اما ما از اول شرایط دیگری داشتیم. با این حال خدا را شکر ملوان به جایگاهی رسیده که مردم توقع آسیایی شدنش را دارند. تلاش‌مان را کردیم اما قسمت نبود. به هر حال این هم جزئی از فوتبال است و برد و باخت است. انشالله بازی بعد بتوانیم جبران کنیم و دل هواداران و مردم انزلی را خوشحال کنیم.

اکوان در خصوص حضور هواداران ملوان گفت: تا جایی که ما فهمیدیم فرقی ندارد ملوان کجای جدول باشد، مهم این است که دل این هواداران همیشه خوشحال باشد. همه هم و غم این مردم، همین تیم است و با این تیم زندگی می‌کنند و عاشق این تیم هستند. ملوان هر جای جدول که باشد، باید ببریم تا هواداران‌ خوشحال باشند. انشالله بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. ۶ بازی مانده و جام حذفی هم هست. هنوز خیلی امید داریم. انشالله از تیم خودشان حمایت کنند و ما هم بتوانیم تلاش کنیم و خوشحال باشیم.

دیگر خبرها

  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم