Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک مارکز و دنیلو پتروچی، به ترتیب در تمرین 1 و تمرین 2 موتو جی‌پی اسپانیا رتبه اول را کسب کردند.

طرفداری – بعد از ظهر امروز، گرندپری اسپانیا، از مسابقات فصل 2019 موتو جی‌پی، با برگزاری تمرین 1 و تمرین 2 در پیست خِرِز آغاز شد.

به گزارش Motorsport، در تمرین اول، مارک مارکز از تیم رپسول هوندا، زمان بهتری نسبت به خورخه لورنز، هم‌تیمی خود کسب کرد و در رده اول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکز تقریبا در تمام 45 دقیقه جلسه اول تمرینی صدرنشین بود. او در دومین دور سریع خود صدرنشینی را به دست آورد تا اینکه دو دقیقه مانده به پایان تمرین اول، خورخه لورنز تنها با دو دهم ثانیه اختلاف صدرنشین شد. اما مارکز بلافاصله رده اول را از هموطنش پس گرفت. ماوریک وینالس از تیم مانستر انرژی یاماها نیز رده سوم را به خود اختصاص داد. آندره دویزیوسو و دنیلو پتروچی، موتورسواران میشن وینو دوکاتی نیز در رده‌های پنجم و هشتم قرار گرفتند. الکس رینز، قهرمان مسابقه قبلی جایگاه دهم را کسب کرد. این در حالیست که والنتینو روسی نتوانست رتبه‌ای بهتر از هجدهم را کسب کند و کارل کراچلو نیز در رده یازدهم قرار گرفت.

اما در تمرین دوم، موتورسواران دوکاتی بودند که رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند. در جلسه دوم تمرینی، دقایقی پیش از آنکه زمان به پایان برسد، پرچم قرمز توسط مارشال‌ها به اهتزاز درآمد. همانند تمرین اول، مارکز در تمرین دوم نیز رتبه اول را برای زمان زیادی در اختیار داشت. در دورهای انتهایی تمرین دوم، مارکز زمان خود را ارتقا داد اما کارل کراچلو بریتانیایی زمانی بهتر ثبت کرد. سپس دنیلو پتروچی موفق شد زمانی بهتر نسبت به کراچلو ثبت کند. در همین زمان بود که به علت تصادف کرل آبراهام و بردلی اسمیث مسابقه متوقف شد. پس از چند دقیقه شرایط برای سواری مجددا مهیا شد و دویزیوسو توانست زمانی بهتر از کراچلو ثبت کند و در رده دوم قرار بگیرد. مارک مارکز و موریک وینالس نیز در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند. والنتینو روسی در تمرین دوم نیز عملکرد خوبی نداشت و در رده چهاردهم قرار گرفت.

تصویر زیر رده‌بندی موتورسواران با احتساب زمان هر دو تمرین را نشان می‌دهد:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی

بازیکنان پرسپولیس تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کار‌های تاکتیکی متفاوت انجام شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضورش در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها