Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر، به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم و همچنین هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص)  علما را وارثان انبیاء در روی زمین عنوان کردند و با بیان گوشه ای از خدمات شهید مطهری آثار ایشان را گنجینه ای عظیم از معارف ناب اسلام توصیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین شامحمدی امام جمعه شهرستان هم در این دیدار ضمن تبریک ایام ، از نقش ارزشمند سپاه در کمک رسانی به آسیب دیدگان بلایای طبیعی اخیر سخن گفت و در عرصه بین المللی هم در واکنش به اقدام احمقانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه گفت این اقدام ترامپ نشانگر درستی راهی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن گام نهاده است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: هفته عقیدتی فریدونشهر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ «سیروس دهقان شیری» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با حضور در دفتر "حجت الاسلام والمسلمین دربانی" امام جمعه شهرستان چهارباغ،  با ایشان دیدار و گفت ‌و گو کرد و از رهنمودهایشان بهره مند شد.

در این دیدار دهقان شیری با بیان خدمات قابل توجه در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، بهداشت، معیشت و حرفه‌آموزی به اتباع و مهاجرین خارجی ، به تشریح وضعیت اتباع خارجی مقیم آن شهرستان  و برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان چهارباغ پرداخت و یادآور شد: تاکنون  اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه سوادآموزی ، ساخت مدارس و تجهیز مراکز بهداشتی برای اتباع خارجی انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین دربانی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه اتباع و مهاجرین خارجی، در خصوص دغدغه های جامعه مهاجرین و آشنایی ایشان با معارف اسلامی و پیگیری سواد آموزی وحفظ عزت و کرامت انسانی افراد توصیه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل