Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:38:16 GMT

157 قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۳۳۹۱

157 قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستان کشف شد

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در پنج روز گذشته، 157 قبضه سلاح جنگی، شکاری کشف و 152 نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده جمعه شب با اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد 22 قبضه از اسلحه های کشف شده جنگی و 135 قبضه سلاح شکاری می باشند که به همراه یک هزار و 33 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت:نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی جزم کرده و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.
پیش از این نیز در 29 فروردین ماه سال جاری فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 97 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان و دستگیری 98 نفر در این رابطه خبر داده بود.
*کشف بیش از 30 کیلو گرم مواد مخدر در بهبهان
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از کشف ۳۰کیلو و ۲۸۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رضا پاپی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی درونک این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، با اقدامات پیشگیرانه در محور زیدون - امیدیه یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل موادمخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۰کیلو و ۲۸۰گرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
سرهنگ پاپی گفت: در این رابطه 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
پیش از این نیز در 25 فروردین ماه سال جاری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از کشف بیش از 21 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داده بود.
7152/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده انتظامي خوزستان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان، از معده این متهمان یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف کردند 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند