Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مهدی جمالی نژاد در همایش دهیاران و شهرداران استان اظهار داشت: از ابتدای تاسیس روستاها تا کنون بیش از بیست هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری های کشور تخصیص یافته است که بیش از ۷۵ درصد این اعتبارات در دوره وزارت دکتر رحمانی فضلی بوده است که نشان دهنده توجه ویژه وی به روستاها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی نژاد افزود: تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری مرحله اول پرداخت اعتبارات به تمامی دهیاری ها و شهرداری های کشور انجام می شود.

وی با اشاره به پیش بینی اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای بحث پسماند کشور، تصریح کرد: در بسیاری از استان ها مشکل پسماند حل شده و تنها در چند استان باقیمانده که یکی از استان ها خراسان شمالی می باشد که تلاش می کنیم بخش قابل توجهی از این اعتبارات به این استان اختصاص یابد.

جمالی نژاد در ادامه به آخرین جزئیات آیین نامه استخدامی دهیاری ها و شهرداری ها اشاره داشت و افزود: این آیین نامه در کمیسیون اجتماعی دولت در حال پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد امنیت شغلی در دهیاری ها و شهرداری ها فرصت خدمتگزاری به مردم در شهر و روستا بیشتر از گذشته خواهد شد.

حل و فصل مشکل پرداخت پاداش آموزش به دهیاران و افزایش فوق العاده عمران دهیاری ها از دیگر مطالب مطرح شده توسط معاون عمرانی وزیر کشور بود.

مهدی جمالی نژاد در ادامه با تاکید بر بهره مندی دهیاری ها و شهرداری ها از ظرفیت اوراق مشارکت، افزود: امسال این ظرفیت دوبرابر شده و ارزش آن ۸ هزار میلیارد تومان می باشد.

وی همچنین خطاب به دهیاران و شهرداران حاضر در مراسم گفت: به پروژه های مشترک با قابلیت اجرایی تسهیلات کم بهره اختصاص می یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه خراسان شمالی شهرداری معاون وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است

شهردار تهران در خصوص مطالبات شهرداری‌ها از دولت گفت: مطالبات شهرداری‌ها از دولت اکنون در حال ثبت شدن است و تمام شهرداران مطالبات خود را تنظیم می‌کنند و در مسیر توافق با دولت و ثبت در سامانه‌ها دنبال می‌کنند که بتوان این مطالبات را براساس ظرفیت‌ها کشور گرفت و خرج مدیریت شهری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، علیرضا زاکانی، صبح امروز _سی‌ام فروردین_ در حاشیه مجمع شهرداران کلانشهرها که به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد، این بود که عملاً مدیریت شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در شهرهای کشور در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند که سال گذشته در ۱۰ استان با برجستگی‌های ویژه برگزار شد و دهه کرامت امکانی را فراهم می‌کند که اوج تجلی خود در این ایام قرار بگیرد.

وی افزود: مهم‌ترین بخش نشست برای هماهنگی دهه کرامت است و در کنار شهرداران و رئیس سازمان تبلیغات و عوامل مربوطه در کنار آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم که در سال‌جاری باشکوه‌تر از گذشته گرامی بداریم و بهره بگیریم.

شهردار تهران ادامه داد: قانون برنامه هفتم و تاکید بر تشکیل اتحادیه شهرداران موضوع بعدی ماست که قانون تکلیف کرده است که اتحادیه شهرداران شکل بگیرد و دوستان در پی تشکیل اساسنامه اتحادیه هستند و مسیر همکاری با دولت بعد از اخذ مجوزهای مربوطه فراهم شود.

زاکانی در خصوص مطالبات شهرداری‌ها از دولت گفت: مطالبات شهرداری‌ها از دولت اکنون در حال ثبت شدن است و تمام شهرداران مطالبات خود را تنظیم می‌کنند و در مسیر توافق با دولت و ثبت در سامانه‌ها دنبال می‌کنند که بتوان این مطالبات را براساس ظرفیت‌ها کشور گرفت و خرج مدیریت شهری کرد.

وی افزود: به طور تجمیعی نمی‌توان عددی را اعلام کرد، چرا که مطالبات در حال ثبت شدن هستند و اعداد متفاوت است و تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، چون باید در سامانه‌ها اعمال و مورد تأیید قرار بگیرد، نمی‌توان در مورد آن به طور شفاف صحبت کرد.

کد خبر 745741

دیگر خبرها

  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی