Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@18:10:28 GMT

۸۳ دانش‌آموز لرستانی برگزیده طرح شهیدپژوهی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۳۸۷۰

۸۳ دانش‌آموز لرستانی برگزیده طرح شهیدپژوهی شدند

به گزارش ایکنا از لرستان، جمعه، سیزدهم اردیبهشت با حضور معاون آموزش متوسطه، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و جمعی از روسای ادارات آموزش و پرورش استان لرستان مراسم اختتامیه طرح شهیدپژوهی برگزار شد.
محمدحسین قاسمی، رئیس اداره شاهد و ایثارگر اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در ابتدای این گردهمایی با اشاره به برگزاری این طرح در دوره‌های ابتدایی، متوسطه‌های اول و دوم و در رشته‌های مختلف، گفت: طی سال‎جاری این طرح در ۱۳ رشته برگزار شد که پس‎از داوری آثار، ۸۳ نفر به‌عنوان افراد برتر انتخاب شدند که پس‌از حصول نتایج، به ترتیب ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو خرم‌آباد و الیگودرز موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصرالله بازگیران، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان نیز در این مراسم، اظهارکرد: شهدا وارسته‌ترین انسان‌ها بودند، که با انتخاب مسیر درست و ایثار، از جان‌گذشتگی و بصیرت به اهداف متعالی رسیدند.
 وی با نام بردن از تبیین راه شهدا به‌عنوان مهم‌ترین هدف طرح شهیدپژوهی، افزود: این طرح یکی‌از راه‌های آموزش و یادآوری اهداف شهدا به دانش‌آموزان و افراد جامعه است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی دانش آموزان محمدحسین قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی