Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود حیدری رئیس شورای خوشاب در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در دوسال اخیر با پیگیری‌های سبحانی فرد نماینده مردم در مجلس، فرمانداری و نیز شورای شهرستان امسال از ردیف ملی، امام قلی-باجگیران-قوچان-سبزوار-بردسکن-بجستان، جاده خوشاب -سبزوار و خوشاب- قوچان دوبانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی اختصاص اعتبار برای دوبانده شدن ۱۸ کیلومتر از جاده خوشاب -سبزوار تصویب شد، که با تخصیص این اعتبار در ۹ اردیبهشت ۹۸ عملیات اجرایی با حضور خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی آغاز شد.
رئیس شورای خوشاب گفت: با اطمینان، با اجرای این طرح دیگر شاهد حوادث ناگوار جانی نخواهیم بود و نیز احتمال کوتاه‌تر شدن مسیر هم هست.
حیدری افزود: همچنین با توجه به تاکید‌های استانداری خراسان رضوی و نیز آسایش شهروندان، مبنی بر استقرار ادارات، قرار شده است که ادارات صنعت، معدن و تجارت (صمت)، کار و رفاه اجتماعی، دارایی، پست، ثبت احوال، در شهرستان مستقر شود.

انتهای پیام//ف. ح   استقرار ادارات بیشتر در خوشاب برای آسایش شهروندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛   بخش عمده‌ای از خیابان‌های شهر تویسرکان که بر اثر تردد خودرو‌های سنگین تخریب شده اند، که انجام روکش با توجه به اعتبارات، برای شهرداری این شهر با مشکل مواجه شد.

محمد مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به تخریب بخشی از آسفالت خیابان‌های داخل شهر بر اثز عبور و مرور خودرو‌های سنگین و حمل و نقل گفت: با پیگیری انجام شده در وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بیست میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای روکش آسفالت تخصیص یافت.

محمد حسین پور شهردار تویسرکان هم با اعلام اینکه بلافاصله پیمانکار اجرای طرح هم تعیین شد افزود: با این اعتبار ۱۰ کیلومتر از خیابان‌های شهر تویسرکان روکش آسفالت میشود.

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند