Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@23:28:11 GMT

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور (+جدول)

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۴۶۴۳

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور (+جدول)

پول‌نیوز - امروز بارش باران گاهی رگبار رعد و برق و وزش باد شدید در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور و رگبار پراکنده در استان‌های مرکزی، اصفهان، فارس، بوشهر و دامنه‌های البرز مرکزی و بارش باران در سواحل غربی دریای خزر رخ خواهد داد.

روزیکشنبه رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر و در استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان و یزد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه بارش پراکنده در استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، سمنان، سواحل شرقی دریای خزر و شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی رخ خواهد داد.

امروز شدت بارش در آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و غرب زنجان خواهد بود. همچنین به دلیل وزش باد شدید بر روی عراق و شمال عربستان پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی قبل از بارش در استان خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ناپایداری جوی و دریایی و وقوع سیلاب در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی استان گفت: در مناطق دریایی استان افزایش سرعت باد جنوب شرقی تا نزدیک ۴۰ کیلومتر بر ساعت باعث متلاطم شدن دریا خواهد شد.

مرضیه سی سی پور توصیه کرد با توجه به وزش باد نسبتاً شدید، از رفت و آمد شناور‌های سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان صورت پذیرد.

وی افزود: از ساعات بعد از ظهر با توجه به نزدیکی سامانه بارشی به تدریج افزایش ابرناکی و از ساعات شب در مناطق غربی و جزایر خلیج فارس رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است.

کارشناس هواشناسی استان گفت: سامانه بارشی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در سطح استان گسترده شده و تا ظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین در بیشتر نقاط رگبار شدید باران و رعد و برق همراه با تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ صدور هشدار قرمز دریایی در هرمزگان

سی سی پور افزود: در مناطق دریایی استان ضمن تشدید سرعت باد جنوب شرقی و طوفانی شدن دریا، ناپایداری‌های جوی و دریایی قابل توجه خواهد بود و با توجه به شدت بارش خطر سیلاب موقتی در سطح استان وجود دارد.

وی توصیه کرد روز سه شنبه با توجه به شرایط خاص جوی و دریایی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی در سطح استان صورت پذیرد.

کارشناس هواشناسی استان گفت: به لحاظ دمایی، روز سه شنبه کاهش محسوس دمای بیشینه در سطح استان مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • رگبار باران در شمال تهران
  • پیش بینی ناپایداری جوی و دریایی و وقوع سیلاب در هرمزگان
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • ورود سامانه بارشی به خوزستان
  • هشدار زرد رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان‌غربی
  • بارش برف و باران و تگرگ از جنوب تا شمال کشور | شدت بارش‌ها در این استان‌هاست
  • رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۰ استان / سامانه بارشی پنجشنبه از کشور خارج می‌شود
  • رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۰ استان / پنجشنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان