Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@14:24:04 GMT

بازگشت رامبد جوان با «قاچ خندوانه» به شبکه نسیم

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۴۶۷۴

به گزارش پارس نیوز، ویژه برنامه «قاچ خندوانه» از روز دوشنبه ١٦ اردیبهشت مصادف با اول ماه مبارک رمضان، به روى آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

این ویژه برنامه‌ها شامل بخش هاى مختلف و جذابى از پشت صحنه ویژه برنامه هاى نوروزى، استندآپ ها و دیگر آیتم برنامه «خندوانه» خواهد بود.

گفتنى است؛ ویژه برنامه «قاچ خندوانه» شنبه تا سه شنبه ساعت ٢٢ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پشت صحنه بازگشت پارس رامبد جوان شبکه نسیم پارس نیوز قاچ خندوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان

حجت الاسلام شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، در جمع طلاب اعزامی به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس، اظهار داشت: اگر انسان بخواهد کاملا به عهد و پیمان نسبت به هرکدام از ائمه اطهار وفا کند، باید به زیارت قبورشان برود.

وی افزود: هر شخصی با میل و رغبت به زیارت ائمه اطهار(ع) برود و مکتب آنها را تصدیق نماید، مشمول شفاعتشان در روز قیامت قرار می‌شود.

حجت الاسلام شهابی، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع)، گفت: کسی که با غسل زیارت، مرا زیارت کند از گناهانش پاک می‌شود همانند روزی که از مادر متولد شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، عنوان کرد: بنا بر برنامه ریزی که جهت اعزام جوانان به اردوی زیارتی فرهنگی به مقصد مشهد مقدس انجام شده، این اردوها طی دو دوره زمانی متفاوت ویژه برادران و خواهران انجام خواهد شد که امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه آقایان و سه شنبه بعدی ۱۱ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه خواهران خواهد بود.

گفتنی است در این برنامه ۱۷ نفر از طلاب عضو کانون‌های حوزه علمیه استان هرمزگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • چرا بازگشت انسان به ماه سخت است؟