Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:18:52 GMT

کمک های بخش خصوصی البرز به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۵۲۱۶

کمک های بخش خصوصی البرز به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد

کرج - ایرنا - محموله کمک های بخش خصوصی استان البرز شامل مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز هموطنان سیل زده روز شنبه به استان خوزستان ارسال شد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی البرز به خبرنگار ایرنا گفت: این محموله با همکاری و هماهنگی کمیته‌ امداد امام‌خمینی (ره) البرز توسط چهار دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلر راهی استان خورستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی هاشمی افزود: انواع کنسرت، آب معدنی، لباس، پتو و سایل بهداشتی این کمک ها را شامل می شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل گرما نیازهای سیل زدگان به ویژه در مناطق گرمسیری متفاوت خواهد بود و باید برای تامین این نیازها درفصل گرما از هم اکنون اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهیم.
هاشمی از فعالان اقتصادی استان خواست بیش از پیش درکمک به سیل زدگان کشور مشارکت نمایند، تا این عزیزان در آستانه فصل گرما حداقل نیازهایشان تامین شود.
وی گفت: کلمن، یخدان، آب معدنی، انواع غذای خشک با ماندگاری بالا، پوشاک، موکت و فرش از جمله اهم نیازهای مردم مناطق سیل زده است.
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز اظهار کرد: اتاق بازرگانی البرز وظیفه هماهنگی درجمع آوری و ارسال کمک‌های فعالان اقتصادی استان به مناطق سیلزده را برعهده دارد و دراین راستا همواره نهاد‌های امدادگر ما را در ارسال این کمک ها به مناطق حساس سیل زده یاری داده اند
جعفر سلیمانی همچنین به کمکهای فعالان اقتصادی استان به سیلزدگان در جریان دیدار نوروزی با مدیران استان اشاره کرد و گفت: دراین نشست نوروزی نیز همه فعالان اقتصادی البرز درحد توان کمک های نقدی خویش را به هموطنان سیلزده اهدا کردند.
وی افزود: از محل این کمک های نقدی کالاهای مورد نیاز سیل زدگان خریداری و بلافاصله به استان خوزستان ارسال شد.
وی اظهار داشت: فعالان اقتصادی استان باوجود مواجه بودن با مشکلات حاد مالی ناشی از شرایط کنونی اقتصادی، همچنان یاری رساندن به سیل زدگان را ادامه داده اند.
مردم استان البرز پس از حوادث سیل کشور مقادیر زیادی کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده کشور ارسال کردند.
7411/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل 98 اتاق بازرگاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: اخیراً یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج در خصوص شکایت اداره کل امور مالیاتی استان البرز علیه یکی از شرکت‌های تجاری با موضوع فرار مالیاتی جهت ادامه رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت اقتصادی استان واصل شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در جهت اجرای قانون مالیات‌های مستقیم طی هماهنگی با مرجع قضائی سیستم‌های حسابداری و مالی این شرکت را مورد بررسی دقیق قرار دادند و مشخص شد که این شرکت از سال ۱۳۹۹ تاکنون با استفاده از فاکتورهای صوری اقدام به مراوده با دو شرکت دیگر می کرده است.

سرهنگ نادربیگی مطرح کرد: نهایتاً با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل امور مالیاتی البرز مشخص شد این شرکت مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۲۹۹ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال شده است. در این خصوص سه متهم اصلی دستگیر و پرونده این فرار مالیاتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و اقدامات نهایی در راستای پرداخت مالیات توسط این شرکت در حال انجام است.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: تخلفات مالی شرکت‌های خصوصی و فعالان اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود و پلیس اجازه نخواهد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه بزنند و در زندگی مردم اختلال به وجود آورند.

کد خبر 6063742

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • جهش تولید به امیدآفرینی نیاز دارد