Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه نان فانتزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص افزایش قیمت نان گفت: من واقعا از برخی رسانه‌ها تعجب می‌کنم که اظهارات من را کاملا خلاف واقع منتشر کردند در حالی‌که من هیچ اظهار نظری نسبت به مسولیتی که ندارم، نمی‌کنم.

وی ادامه داد: در آن مصاحبه، من در خصوص نان بربری فانتزی صحبت کردم و بر این موضوع تاکید کردم این در حالیست که ما حتی در بخش نان فانتزی افزایش قیمت نداشتیم، هر چند مطابق مصوبه دولت قیمت‌گذاری این حوزه در اختیار واحد صنفی است اما واقعیت این است سرعت افزایش قیمت مواد اولیه مانند روغن شکر و دیگر افزودنی ها آنچنان است که نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که چقدر افزایش قیمت بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظر هستیم تا این قیمت‌ها یک ثبات حداقلی پیدا کند سپس قیمت‌های خود را افزایش دهیم.

کرمی گفت: واحدهای آزادپز تامین کننده 20 درصد نان مصرفی مردم هستند و تاثیر آن‌چنانی در قوت روزانه مردم ندارند اما در ماه رمضان افزایشی نخواهیم داشت و در صورت رسیدن به یک فرمول مناسب پس از ماه مبارک این کار را خواهیم کرد. در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار نداریم و نیازهای مردم را به راحتی همکاران من در ماه مبارک تامین خواهند کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افزایش قیمت شکر ماه رمضان مصاحبه افزایش قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد

حجت الاسلام مهدی صداقتی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تجلیل از اقدامات سپاه پاسداران برای تنبیه رژیم صهیونیستی در طرح «وعده صادق»، با اشاره به برنامه‌های قرآنی، دینی و فرهنگی شهرستان در ماه مبارک رمضان از همکاری مسئولان ذیربط که در انجام باشکوه این برنامه‌ها تشکر کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های ماه رمضان امسال با محوریت طرح «زندگی با آیه‌ها» یا طرح «مسطورا» بود و این طرح ادامه دارد که آیات منتخب برای قرائت، حفظ، سخنرانی، پیک کودک و نوجوان و هنری همراه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از جمله برنامه‌های انجام شده به تشکیل جلسات مختلف درون‌سازمانی و جلسات شهرستانی، رونمایی از طرح «مسطورا» در جمع خبرنگاران با نشست خبری و انتشار در فضای رسانه‌ای، فضاسازی در میادین، تشریح طرح‌های ماه مبارک رمضان در خطبه‌های نماز جمعه، نوروزگاه، اماکن دینی، ایستگاه قطار شهرستان و رایزنی با مبلغان برای تشریح برنامه‌های ماه رمضان، توزیع کتب و بروشورهای ماه رمضان برای جامعه هدف، استفاده از توانمندی‌های دانش‌آموزی برای برگزاری محافل و جشن روزه‌اولی، برگزاری ویژه طرح «مسطورا» برای ۷۰ دانش‌آموز و همکاری با ستاد نوروزگاه شهرستان در اجرای برنامه‌های مشترک اشاره کرد.

حجت الاسلام صداقتی با بیان اینکه به ازای هر روز ماه مبارک رمضان میزان ۳ ممیز ۸ برنامه در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار شد، تعداد این برنامه‌ها در کل ماه در دو شهرستان را ۱۱۲ برنامه ویژه قرآنی شامل ۵۳ جلسه جزء‌خوانی، ۵۳ محفل قرآنی و ۶ کرسی تلاوت و تفسیر برشمرد و توضیح داد: از این تعداد ۲۹ جلسه جزءخوانی در سوادکوه و ۲۴ جلسه جزءخوانی در سوادکوه‌شمالی، ۳۹ محفل قرآنی در سوادکوه و ۱۴ محفل قرآنی در سوادکوه‌شمالی، و ۴ کرسی تلاوت در سوادکوه و ۲ کرسی تلاوت در سوادکوه‌شمالی بوده است.

وی از توزیع بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پوستر، بنر و کتاب ویژه ماه مبارک رمضان در سوادکوه خبر داد و افزود: همچنین در این مدت، ۵۵ اعزام مبلّغ شامل ۲۶ اعزام در سوادکوه‌شمالی و ۲۹ اعزام در سوادکوه و اعزام ۳ مبلّغه در سوادکوه‌شمالی و ۲ مبلّغه در سوادکوه انجام شد و ۶۵ نقطه تبلیغی فعال، ۱۸ جلسه خانگی قرآنی، ۱۹ مرکز قرآنی، ۲۰ هیأت مذهبی و ۵۷ مسجد در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی داشته‌ایم.

کد خبر 6078816

دیگر خبرها

  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • صنایع انرژی بر، ۲ درصد برق مصرفی خود را از انرژی تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد