Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:32:21 GMT

نخستین فرودگاه اختصاصی کشور در مهریز یزد راه‌اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۵۵۹۲

نخستین فرودگاه اختصاصی کشور در مهریز یزد راه‌اندازی می شود

مدیر عامل شرکت توسعه پرواز شهرستان مهریز از راه‌اندازی نخستین فرودگاه اختصاصی کشور تا پایان مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛«عبدالرسول حسینی نسب» مدیر عامل شرکت توسعه پرواز مهریز در این باره بیان داشت: این فرودگاه اختصاصی با هدف آموزش و انجام  پرواز‌های سبک، دو نفره و تاکسی پرواز تا پایان مهرماه در مهریز به بهره‌برداری می‌‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی وی، فرودگاه مذکور در زمینی به مساحت ۹۸ هکتار شامل باند فرودگاه، آشیانه و ساختمان اداری ایجاد شده است.

حسینی‌نسب با بیان این که باند فرودگاه مذکور به طول 1600 متر و عرض ۲۵ متر در حال تکمیل است، تصریح کرد: این فرودگاه دارای سه آشیانه به مساحت کلی 4200 مترمربع و یک ساختمان اداری است که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ظرفیت این فرودگاه را ۵۰ فروند هواپیمای آموزشی خواند و عنوان کرد: مهم‌ترین اصل برای یک فرودگاه، امنیت آن، جایگاه سوخت‌گیری مناسب و مکان فنی مناسبش است که در این فرودگاه دیده و عملیاتی شده است.

مدیر عامل شرکت توسعه پرواز مهریز به برخی مشکلات این فرودگاه نیز پرداخت و افزود: آسفالت نبودن مسیر فرودگاه  و تأمین آب مورد نیاز از جمله مشکلات کنونی این واحد است.

حسینی‌نسب ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک تنها هتل هوایی کشور جهت اسکان مسافران در همین مکان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران