Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با نگرانی ها در مورد شرایط اطلاعاتی واشنگتن در قبال اوضاع ونزوئلا، سرپرست وزارت دفاع آمریکا ضعف اطلاعاتی این کشور در مورد تحولات ونزوئلا را رد کرد. آفتاب‌‌نیوز :  به نقل از شبکه ان بی سی، پاتریک شاناهان روز گذشته نگرانی ها در این رابطه که دولت ترامپ بدون داشتن اطلاعات کافی در حال اجرای سیاست هایش در قبال ونزوئلاست را کم اهمیت جلوه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی این فقدان اطلاعاتی دولت ترامپ در قبال اوضاع ونزوئلا را مشابه شرایط اطلاعاتی دوران جورج بوش پسر پیش از حمله آمریکا به عراق دانسته اند. 
این افراد معتقدند که ضعف اطلاعاتی دولت بوش منجر به اتخاذ تصمیم اشتباه حمله به عراق شد.( دولت بوش با استناد به اینکه عراق تسلیحات کشتارجمعی در اختیار دارد، در سال 2003 به عراق حمله کرد که بعدها مشخص شد که این اطلاعات آمریکا نادرست بودند.)
در همین حال شاناهان تصریح کرد: احساس نمی کنم که شکاف اطلاعاتی در مورد تحولات ونزوئلا داشته باشیم. فکر می کنم گزارش های بسیار خوبی را در این مسیر داشته ایم.
این اظهارات شاناهان پس از دیدار روز گذشته وی با مایک پمپئو وزیر خارجه و جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید مطرح شد.
شاناهان پیشتر اعلام کرده بود که تمامی گزینه ها در قبال ونزوئلا روی میز است. پس از جلسه روز گذشته مقامات ارشد امنیتی آمریکا در مورد ونزوئلا هنوز گام بعدی دولت امریکا در قبال ونزوئلا مشخص نشده است.
 بحران سیاسی در ونزوئلا با حمایت آمریکا از خوان گوایدو رئیس جمهوری خودخوانده این کشور آغاز شد و کودتای اواخر هفته گذشته پیش که با حمایت همه جانبه آمریکایی ها هم انجام شد، نتوانست تغییری در وضعیت این کشور ایجاد کند.
روسیه به استفاده از نیروی نظامی علیه ونزوئلا هشدار داده است. چین و بسیاری از کشورها هم خواستار احترام به قانون اساسی ونزوئلا شده و نیکلاس مادورو را رئیس جمهوری قانونی این کشور می دانند.
ایرنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ونزوئلا آمریکا مادورو حمله نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟

موضوع فروش دارو به صورت اینترنتی مدتی ست که بسیار مورد بحث قرار گرفته و موافقان و مخالفان بسیاری هم دارد.

در همین راستا مهمانان برنامه بالاتر شبکه خبر به بیان نظرات خود پیرامون این موضوع پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قهوه چیان، مدیر ارشد سیاست گذاری شرکت عرضه اینترنتی دارو گفت: فقط از یک سایت ۹۰۰۰ مکمل ورزشی در استان های محروم فروخته‌ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز بیان کرد: برخی از داروسازها و داروخانه دارها در سکوی غیر مجازی مانند اینستاگرام اقدام به فروش دارو می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبور، نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران گفت: بزرگترین چالش ما این است که سیاست‌گذاران ما دارو را نمی‌شناسند و دارو را به عنوان کالای عادی می‌پندارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبور افزود: مشکلات طرح فروش اینترنتی دارو این موارد است: عدم حفظ محرمانگی، قیمت تمام شده کالا مشخص نیست، اصالت کالا باید در آن تعیین شود، اطلاعاتی که باید به بیمار داده شود و مشخص نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قهوه چیان، مدیر ارشد سیاست گذاری شرکت عرضه اینترنتی دارو بیان کرد: در تجارت الکترونیک بدون دستور قضائی هیچ اطلاعاتی را به هیچکس نمی‌دهیم و اصل محرمانگی رعایت می‌شود و حتی درمورد مراجع حاکمیتی هم سخت‌گیری می‌کنیم و مجوز مرجع قضائی را می‌خواهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • کارنامه سفر نخست‌وزیر عراق به آمریکا؛ موفق یا ناکام؟
  • موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد