Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@12:24:33 GMT

◄ جلسه هم اندیشی بیمه تکمیلی رانندگان کامیون برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۵۷۸۴

◄ جلسه هم اندیشی بیمه تکمیلی رانندگان کامیون برگزار شد

تین‌نیوز | 

جلسه هم اندیشی بیمه تکمیلی رانندگان با حضور مسئولانی از سازمان داهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و بیمه آتیه‌سازان، برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، در این جلسه در ابتدا تاریخچه موضوع و سپس آمارهای ارائه شده توسط شرکت بیمه آتیه سازان و آمارهای کارشناسی شده کانون بررسی و مورد نقد و ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد طی کارگروهی از حوزه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و کانون کارفرمایی شرکت‌های حمل‌ونقل کشور نسبت به ارزیابی سطح خدمات و روند اجرایی طرح در آینده نشست‌های مشترکی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد، شرکت بیمه متعهد به ارتقاء سطح خدمات خود شد و انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل نیز یک راستی آزمایی پیرامون خدمات و هزینه‌های صورت پذیرفته در حوزه استان خود  انجام و نتیجه به دبیرخانه کانون ارسال شود.

 

 

در ادامه این جلسه، در جهت نقد و بررسی سطح خدمات بیمه تکمیلی درمان رانندگان و هماهنگی هر چه بیشتر واحدهای درگیر موضوع، نشست مشترکی با حضور مدیر کل دفتر حمل‌ونقل کالا دغاغله و معاون وی حمدالهی، کارشناس ارشد دفتر فن آوری اطلاعات شیرازی، معاون دفتر حقوقی دکتر فلاح و مدیرعامل شرکت آتیه سازان، ریاحی‌فر و تیم همراه و نمایندگان هیئت مدیره کانون شامل مدیر اجرائی، دبیر و خزانه دار کانون حمل‌ونقل و بازرس و سایر اعضاء در تاریخ 09/02/1398 در محل کانون حمل‌ونقل داخلی کالای کشور برگزار شد.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده سازمان راهداری و حمل دغاغله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد

تین نیوز

اولین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی؛ صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته  برگزار شد.

به گزارش تین نیوز،  جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی؛ صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته روز گذشته، سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ برگزار شد.

 بنابر این گزارش، نمایشگاه یازدهم همزمان با برگزاری اجلاس روسای راه آهن های اکو برپا می شود.

در این جلسه نمایندگانی از انجمن های صنفی صنایع ریلی ایران، شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، شرکت راه آهن ج.ا.ا. و مجری نمایشگاه یازدهم حضور داشتند که طی آن در یک هم اندیشی و تبادل نظر با رویکرد تعاملی برای برپایی بهتر نمایشگاه این دوره و حضور کمی و کیفی شرکت های فعال در حوزه صنعت و حمل ونقل ریلی مواردی مطرح و قرار شد در زمان باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه این جلسات ادامه یابد.

گفتنی است در نمایشگاه یازدهم و در بخش بین الملل قرار است شرکت هایی از کشورهای هندوستان، چین، آذربایجان، روسیه و آفریقای جنوبی شرکت کنند و یکی از برنامه های جانبی نمایشگاه نیز برگزاری اجلاس روسای راه آهن های اکو است.

 همچنین به همت برگزار کننده نمایشگاه یازدهم بیش از ۵۰ نفر از بازرگانان کشورهای مختلف جهان در حوزه صنایع ریلی در قالب یک هیئت تجاری مهمان ویژه نمایشگاه این دوره خواهند بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون