Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:19:39 GMT

پدر و دختر پزشک کرمانشاهی در رودخانه شالان ریجاب غرق شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۶۱۱۵

پدر و دختر پزشک کرمانشاهی در رودخانه شالان ریجاب غرق شدند

کرمانشاه- ایرنا- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از غرق شدن پدر و دختر پزشک کرمانشاهی، در رودخانه شالان شهر ریجاب واقع در شهرستان دالاهو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «محمدرضا آمویی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته پس از دریافت گزارشی از سوی پلیس مبنی بر یک مورد غرق شدگی در رودخانه شالان شهر ریجاب، ماموران انتظامی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل مشخص شد، فردی که همراه با خانواده اش در حاشیه رودخانه حضور داشته به ناگاه متوجه وجود فردی در آب شده و برای نجات جان وی به سرعت وارد رودخانه می شود.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: این فرد به علت جریان شدید آب و خروشان بودن رودخانه در معرض غرق شدن قرار گرفته و توسط دیگر شهروندان از آب بیرون کشیده می شود.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به اینکه در حاشیه رودخانه هیچ کدام از بستگان فرد غرق شده حضور نداشت، ماموران پلیس به سرعت تحقیق خود را برای یافتن مشخصات وی آغاز کرده و در نزدیکی های رودخانه به یک دستگاه خودروی سانتافه مشکوک برخورد کردند.
وی ادامه داد: در استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو متعلق به یک خانم بوده و در تماس با وی، عنوان می کند همسر 57 و دختر 27 ساله اش که هر 2 پزشک بودند با خودروی او به ریجاب رفته و به تماس های گرفته شده نیز پاسخ نداده اند.
سرهنگ آمویی گفت: با کسب این اطلاعات، احتمال غرق شدن آن ها قوت گرفت تا اینکه صبح امروز (14 اردیبهشت) جسد پدر خانواده کشف و توسط همسرش شناسایی شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه همچنین از تلاش های گروه های امدادی برای کشف جسد دختر این خانواده خبر داد و گفت: تحقیق پلیس نیز برای علت غرق شدن این 2 نفر ادامه دارد.
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ در صورت آشنا نبودن به فنون شنا از حضور در آب رودخانه ها بخصوص هنگام خروشان بودن خودداری کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي غرق شدن دالاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت