Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:47:44 GMT

علی رهبری به ارکستر سمفونیک استانبول بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۶۷۹۹

علی رهبری به ارکستر سمفونیک استانبول بازگشت

علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر، خرداد ماه امسال همکاری مجدد خود را با ارکستر سمفونیک دولتی استانبول از سر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، او بعد از یک توقف هفت ساله، از تاریخ ۴ خرداد ماه، با رهبری کنسرت ویژه ارکستر سمفونیک دولتی استانبول، همکاری خود را با این ارکستر از سر می‌گیرد. در این کنسرت آثاری از جکینو روسینی، ژُرژ بیزه، گایتانو دونیزتی، کامیل سن سان و موریس راول اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رهبری مدیر هنری سابق ارکسترهای سمفونیک شهرهای بروکسل، پراگ، زاگرب، مالاگا وتهران، پیش از این بین سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۹، حدود ۱۴ سال به عنوان رهبر دائم میهمان ارکستر سمفونیک استانبول، رهبری و مسؤلیت اجرای حدود ۲۰ کنسرت در سال را بر عهده داشته است.

در سال ۱۳۸۹ علی رهبری بنا بر تقاضای بنیاد هنری و فرهنگی شهر آنتالیا جهت ارتقای سطح هنری ارکستر سمفونیک دولتی نوبنیاد آنتالیا به عنوان رهبر دائم مهمان عازم این شهر و مسئولیت هدایت این ارکستر را عهده‌دار شد. کشور ترکیه دارای ۲۲ ارکستر سمفونیک دولتی است که قدیمی‌ترین آن‌ها ارکسترهای استانبول، آنکارا و ازمیر هستند که علی رهبری در این شهرها نیز رهبری کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی رهبری موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم) طرز پخت و سرو غذا‌های مشهور خیابان از بره بریانی و کباب کوبیده (فیلم) محله‌ای قدیمی و رنگارنگ در قلب استانبول (فیلم)

دیگر خبرها

  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟