Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی بنیاد ملی نخبگان گفت: پیام آورد به دنبال این است تا با برگزاری چنین رویدادهایی بتواند نیازهای تخصصی پیام رسان های داخلی را به گونه ای حل کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ سهراب پور مشاور عالی بنیاد ملی نخبگان در مراسم اختتامیه «پیام‌آورد» که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد اظهار کرد: پیام آورد یک رخداد نیست بلکه یک باور است ، باور به اینکه امروز به این نتیجه رسیده ایم آنچه که آینده را رقم می زند شایستگی و توانایی افراد است نه مدرک و نمره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیام آورد با روشی نوین و بی همتا در قالب یک رویداد نوآوردانه در حوزه پیام رسان های ایرانی، مهارت های کاری و توانایی های افراد در هم آورد ، گیرا و چالش برانگیز محک زده شدند و بهترین ها را شناسایی و پشتیبانی می کنند.

مشاور عالی بنیاد ملی نخبگان گفت: در پایان این رقابت ها و در مراسم افتتاحیه جوایز چند میلیون تومانی، اعطای گواهی نامه های مهارت معتبر، معرفی به شرکت های پیشرو در زمینه های پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی و کمک به تجاری سازی ایده های برتر در حوزه پیام رسان های ایرانی تنها بخشی از مزیت های حضور در رقابت پیام آورد است.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام و حضور علاقه مندان در این دوره رقابت ها گفت: در مرحله اول شرکت کنندگان پس از ثبت نام با پاسخ به سوالات طراحی شده و ارایه آثارشان با محوریت چالش های مطرح شده در مرحله اینترنتی به رقابت پرداختند.


مشاور عالی بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: اردیبهشت ماه امسال مرحله دوم این رقابت ها به صورت حضوری و با هدف راستی آزمایی پذیرفته شدگان مرحله اول برگزار شد و از بین 100 نفر شرکت کننده سه نفر برتر در هر رشته انتخاب شدند.


وی گفت: دانشگاه صنعتی شریف، سازمان ملی فضای مجازی، معاونت علمی فناوری رئیس جمهور، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان صدا و سیما و هم چنین پیام رسان های ایتا، بیستون، تلگرام طلایی، درسا، سروش و گپ از حامیان رویداد نوآوردانه پیام آورد بودند.


مشاور عالی بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک با همکاری دانشگاه شریف این رقابت ها را برگزار کرد و هدف اصلی آنها شناسایی نیازهای تخصصی پیام رسان های داخلی است و شرکت کنندگان با راهکارهایی که ارایه می‌دادند به دنبال حل مشکل این گروه ها بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیام آورد رقابت پیام رسان های داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و تیم‌ها با انگیزه های خاص و بازیکنان لیگ برتری به دنبال بالابردن آمار فردی خود خواهند بود و درخشش در تیم‌هایشان را دنبال می‌کنند.

جدول گلزنان لیگ با آپدیت جدیدی همراه شد و مغانلو دوازده گله شد و در تعقیب او رضا اسدی ده گله و رحمان جعفری 9 گله حضور دارند، گوستاوو بلانکو و رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم روند گلزنی خوبی پیش گرفتند و در هفته های پیش رو به دنبال نزدیک شدن به آقای گل لیگ هستند.

در جدول گلزنان هم رقابت جالبی شکل گرفت و ریکاردو آلوز همچنان در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ حضور دارد اما ابولفضل جلالی روندی را پیش گرفته که بیش از هر زمان دیگری ستاره پرتغالی جایگاه خود را در خطر می‌بیند، رزاق‌پور و رضاییان دو بازیکن دیگری هستند که تعقیب کننده این بازیکنان است.

جدول کلین‌شیت های لیگ هم جذابیت خاص خودش را دارد، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با 14 کلین شیت در صدر جدول حضور دارد، پورحمیدی گلر تراکتور در جایگاه بعدی با 13 کلین شیت حضور دارد و اخباری، بیرانوند با 10 کلین شیت و جعفرپور با 8 کلین شیت در رتبه بعدی حضور دارد.

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • وزارت بن گویر به دنبال یهودی سازی کامل قدس
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا