Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:40:03 GMT

گوگل‌مپ بهترین غذای رستوران را پیشنهاد می‌دهد!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۷۱۴۲

گوگل‌مپ بهترین غذای رستوران را پیشنهاد می‌دهد!

گفته می‌شود گوگل به اپلیکیشن نقشه گوگل مپ قابلیت جدیدی را اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد از بهترین غذاهای رستوران‌های موردنظر که اطلاعاتشان بر روی نقشه ظاهر می‌شود، مطلع شوند.

به گزارش ایسنا، گوگل‌مپ بدون شک یکی از بزرگترین اپلیکیشن‌های نقشه‌های جغرافیایی در جهان است که به طور اختصاصی توسط شرکت گوگل توسعه داده شده و به طور پیش فرض در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به تازگی گزارش‌های جدیدی در فضای مجازی از سوی گوگل منتشر شده که به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به کاربران این امکان را بدهد تا در صورت انتخاب یک کافه یا رستوران، از بهترین غذای موجود در منوی آن نیز که توسط کاربران و مشتریان دائم آن مکان پیشنهاد داده شده است، مطلع شوند.

گوگل‌مپ (google maps) به‌عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن مربوط به نمایش نقشه‌های جغرافیایی و اماکن عمومی به طور معمول درباره محل‌های مختلفی که در آن نمایش داده می‌شود، اطلاعات مختلفی نظیر تصاویر، نظرات ثبت شده کاربرانی که از آنجا بازدید کرده‌اند، و همچنین آدرس و شماره تلفن اماکن مختلف نظیر کافه، رستوران و غیره را در اختیار کاربران گوگل‌مپ قرار می‌دهد که حالا قرار است با قابلیت جدیدی که به این پلت‌فرم افزوده می‌شود، کاربران از بهترین غذای سرو و فروخته شده در کافه و رستوران‌های موردنظر نیز آگاه و مطلع شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ شهرام مومنی گفت: صبح امروزسه شنبه 4 اردیبهشت 1403 با اطلاع گزارشی مبنی بر ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران 3 خودروی آتش نشانی به همراه 7 آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت افزود: آتش نشانان به محض رسیدن اقدام به مهار آتش خودروی پراید در حال سوختن در محوطه رستوران و اجرای تمهیدات ایمنی کردند.
شهرام مومنی با بیان اینکه تمامی خدمه و کارکنان این رستوران در سلامت کامل هستند، گفت: دراین حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود که قبل از رسیدن گروههای عملیاتی لباس های شعله ور راننده با کمک شهروندان خاموش شد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت افزود: علت آتش سوزی منشا انسانی بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند