Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@13:07:46 GMT

روستای ییلاقی کردان، محلی برای آرامش

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۷۱۹۹

روستای ییلاقی کردان، محلی برای آرامش

کردان روستایی خوش آب و هوا است که در ۲۵ کیلومتری شهرستان کرج و ۶۵ کیلومتری تهران قرار دارد. این منطقه در سال های اخیر به یکی از مکان های تفریحی و گردشگری مردم تهران تبدیل شده است. عواملی مانند آب و هوای خوب، نزدیکی به شهر تهران و جاذبه های طبیعی گردشگری این روستا، باعث شده که مردم به خرید ویلا در کردان علاقه مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این ها شما با خرید ویلا در کردان هم مکانی برای استراحت خود فراهم می کنید، هم پول خود را سرمایه‌گذاری کرده و در آینده می توانید از این سرمایه استفاده کنید اما در صورتی که قصد خرید ویلا را ندارید، ویلاهای زیادی برای اجاره در این منطقه یافت می‌شوند و شما با اجاره آنها برای چند روز می توانید به کردان سفر کنید. مسیر دسترسی به روستای زیبای کردان از طریق جاده کرج و پس از آن آزادراه تهران_قزوین می باشد. بعد ازطی 25 کیلومتر در این آزادراه تابلوی خروجی کردان را مشاهده خواهید کرد و با طی چند کیلومتر به روستای  زیبا و دیدنی کردان خواهید رسید. مسافرت به کردان برای دوست داران طبیعت گردی و سفر بسیار جالب خواهد بود و مطمئنا یکی از به یاد ماندنی ترین خاطرات آن ها، در این خطه سرسبز و زیبا ثبت خواهد شد. این روستای سرسبز و زیبا دارای باغ های زیبا و لوکس است که با درخت های زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو و توت خود مکان هایی بسیار دلنشین و فوق العاده برای سفر و استراحت خواهند بود. این روستا دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 دهکده تفریحی و ورزشی ایثار

 این مجموعه که از بزرگ ترین مراکز تفریحی و ورزشی کشور می باشد، علاوه بر ویلا و سوئیت های متعدد که ظرفیت ۷۰۰ نفر مسافر را دارند، دارای امکاناتی نظیر سالن های کنفرانس و سمینار، مجموعه های ورزشی مختلف، زمین چمن، پیست دوچرخه سواری، استخر و سونا، دریاچه مصنوعی و زمین فوتبال ساحلی می باشد که این مجموعه را به یکی از کامل ترین مجموعه های تفریحی_ورزشی کشور تبدیل کرده است.

 برج مقبره کردان

 این بنای تاریخی که در فاصله ۸۰۰ متری روستای کردان واقع است از یک برج آجری تشکیل می شود که ساخت آن به دوره سلجوقیان باز می‌گردد و برای علاقه مندان به تاریخ مکانی جالب توجه خواهد بود.

 پل قدیمی بانوصحرا

 این پل در دو کیلومتری کردان واقع شده است و از آثار تاریخی و باستانی این روستا محسوب می شود که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

رودخانه کردان

 این رودخانه از ارتفاعات کهار سرچشمه می‌گیرد و  پس از عبور از ساوجبلاغ و نظرآباد به رودخانه شور می ریزد.

قیمت ویلا در کردان

در بین ویلاهای این روستا هم برای خرید و هم برای اجاره حتماً مواردی خواهید یافت. با مراجعه به  بخش املاک سایت دیوار تعدادی از ویلاهای فروشی و اجاره ای کردان که در این سایت آگهی شده اند را مشاهده خواهید کرد. قیمت خرید ویلا در کردان به متراژ زمین آن، موقعیت مکانی ویلا، متراژ ویلا، امکانات آن و کیفیت ساخت ساختمان ویلا بازمی‌گردد. به عنوان مثال ویلای ۵۰۰ متری در سهیلیه کردان با ۹۰ متر بنا، استخر در سایت دیوار به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. مورد دیگری به متراژ ۸۴۰ متر در کردان با ۱۲۵ متر بنا و امکانات استخر، جکوزی و آلاچیق به قیمت یک میلیارد و دویست هزار تومان برای فروش قرار داده شده است. با مراجعه به سایت دیوار در کمترین زمان ممکن می توانید ویلای مورد نظر خود را بیابید.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، جاوید بخت تاکید کرد: نیرو‌های منابع طبیعی در ۱۵ گلوگاه ثابت و سیار در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، باشت، بویراحمد، بهمئی، لنده و دنا از کوچ پیش از موعد عشایر جلوگیری می‌کنند.
وی با ابراز گلایه از عشایر استان‌های همجوار به دلیل کوچ زودهنگام به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه عشایراستان‌های خوزستان و بوشهر مصوبات ستاد کوچ را نادیده می‌گیرند و با کوچ زودهنگام مراتع استان را تخریب می‌کنند.
جاوید بخت اضافه کرد: با توجه به شرایط دمایی، اقلیم مناسب و علوفه کافی در استان‌های همجوار، لزومی ندارد دامدار کوچ پیش از موعد داشته باشد.
وی از مسولان متولی در استان‌های همجوار خواست با تدابیر ممکن و با در اختیار گذاشتن نهاده‌های لازم برای عشایر، مانع کوچ زودهنگام آنها به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد شوند.
استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک ایل راه بزرگ در مسیر کوچ بهاره استان‌های همجوار واقع شده است و همه ساله بخاطر این موضوع، خسارت زیادی به مراتع آن وارد می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ بهاره عشایر سیستان
  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی استان
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • (ویدئو) رودخانه کردان طغیان کرد
  • رودخانه کردان طغیان کرد + فیلم
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • روستای «هیر» بزرگترین تولیدکننده زغال‌ اخته در ایران
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!