Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر آفاقی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار هفته بیست و هشتم مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی خیلی خوبی بود ما در بازی خانگی محکوم به برد بودیم. سپیدرود در تمام بازی در دفاع بود و حملات کمی داشتند. ما در نیمه اول بالای سه چهار موقعیت صد در صد گل داشتیم و نمی‌دانم که چه شد اما گل نزدیم. نسبت به بازی‌های قبلی ما خیلی خوب بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک ضد حمله گل خوردیم و تا آخر بازی تلاش کردیم تا در نهایت گلزنی کردیم.

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره برخورد سنگ با سر فیروز کریمی گفت: نمی‌دانیم که کدام هوادار بود اما خیلی حرکت زشتی بود. هواداران عصبی بودند و این کار را انجام دادند. مقصر هم از نظرم مهرداد بایرامی چون بعد از گلزنی شادی پس از گلش را سمت نیمکت ما انجام دادم و فکر می‌کنم هواداران قصد داشتند او را بزنند که به اشتباه آقای کریمی مصدوم شدند. هم نیمکت ما عصبانی بود و هم هواداران خشن بودند.

آفاقی در این خصوص که نحوه عملکرد داوری به سود نفت بوده، گفت: نه اینطور نبود، حتی جا داشت که داور بیشتر هم وقت اضافه اعلام کند. هم روی صحنه پنالتی و هم روی مصدومیت آقا فیروز وقت زیادی هدر رفت و داور می‌توانست خیلی بیشتر هم اعلام کند. از نظر من داوری اشتباه زیادی نداشت و خوب بود.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در این باره که بازیکنان سپیدرود اعتقاد داشتند یک خطای پنالتی به سود آنها اعلام نشده است، گفت: زمان برخورد موسی کولیبالی با بازیکن سپیدرود من پشت دروازه در حال گرم کردن بودم و آن سمت خط بود و کاملا صحنه را دیدم به هیچ وجه پنالتی نبود.

آفاقی در خصوص باقی ماندن در شرایط حساس و احتمال بازگشت قهرمانی لیگ یک به دسته پایین‌تر گفت: نه، خدا نکند. ما همه تلاشمان را می‌کنیم و مسئولان و هواداران هم حمایت کنند در لیگ برتر می‌مانیم چون شرایط ما نسبت به سپیدرود بهتر است. چون تیم ما قبلا هم به لیگ برتر صعود کرده و سپس به لیگ دسته اول رفته به همین دلیل طرفداران ما یک مقدار عصبانی بودند.

او درباره اینکه در پایان فصل حاضر به ادامه همکاری با نفت است یا خیر گفت: فعلا چند پیشنهاد وجود دارد که باید در پایان فصل به آن فکر کنم. قرارداد من در آخر فصل به پایان می‌رسد و آن زمان تصمیم گیری خواهم کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است.

به گزارش فارس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: یک دربی بود که با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود، یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم، ذوب‌آهن برای اتفاقات از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو داشتند، تبریک می‌گویم، یک بر صفر بازی را بردیم که لیاقت آن را داشتیم.

وی ادامه داد: به عنوان یک سازمان‌دهی حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم، باید روی کار خودمان ترمز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم؛ آرزو می‌کردیم حمایت بیشتری داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم، حتی صورت من موقع ترک زمین مانند بازنده بود.

مورایس تصریح کرد: از هوادارانی که واقعا حمایت کردند، تشکر می‌کنم، درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است، وقتی همیشه ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، چرا که نه در آینده؛ از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرمربی سپاهان: کاش می دانستم خبرهای تیم را چه کسی بیرون می برد سرمربی سپاهان: دیدارمان مقابل نیروی هوایی سخت شد

دیگر خبرها

  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!