Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی با اشاره به برگزاری مسابقات به بهترین نحو ممکن در مشهد گفت: برگزاری مسابقات کشوری مدهامتان در نزدیکی حرم مطهر رضوی به خوبی برگزار شد.

«حاجر سادات موسوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با تأکید بر فراهم بودن امکانات در مسابقات کشوری مذکور اظهار داشت: مسابقات کشوری مدهامتان در نزدیکی حرم مطهر رضوی برگزار شده که این امر سبب رضایت‌مندی قرآن‌آموزان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت کننده مسابقات کشوری مدهامتان افزود: ۲۸ سال دارم و از هفت سالگی فعالیتم را در حوزه قرائت قرآن آغاز کردم، به طور کلی پنج مرتبه در مسابقات کشوری حضور داشتم، تاکنون نتایج مطلوبی را در هر مسابقه کسب کردم، قرار بر برگزاری کلاس‌های آموزشی استاد فاطمی در حرم مطهر رضوی(ع) بود اما این امر محقق نشد.

 

موسوی با اشاره به اعلام نتایج رتبه‌های برتر تا پایان امروز، تصریح کرد: برای حضور در این مسابقات بسیار مشتاق بودم؛ چرا که از مناطق محروم به این مسابقات آمدیم و به آموزش‌های درون مسابقات نیاز داشتیم، بسیاری از افراد حاضر در این جمع تاکنون آموزش ندیدند.

 

شرکت کننده مسابقات کشوری مدهامتان خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی موجود در مسابقات بسیار مفید واقع شد و تمامی قرآن‌آموزان از آنها بهره بردند، برخی از آنها بسیار مستعد هستند و تنها اشکال، عدم برگزاری برنامه‌های آموزشی در شهر آنها است، در صورت رسیدگی بیشتر به این موضوع قطعاً قرآن‌آموز بیشتری در سطح کشور خواهیم داشت.

 

وی بیان کرد: از آذربایجان غربی به این مسابقات آمدم و برای کسب رتبه در تلاش هستم، اساتید مطلوبی در حوزه‌های صوت، لحن، تفسیر و نظایر این موارد در شهر ما حاضر نیستند، اسکان در هتل نزدیک به حرم سبب شد تا زیارت برای قرآن‌آموزان راحت‌تر صورت پذیرد، قرآن‌آموزان در این مسابقات آموزه‌های بسیاری یاد گرفتند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرحله کشوری روز معلم مشهد ماه رمضان اردبیل سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبرگزاری شبستان مراسم اختتامیه ماه مبارک رمضان مسجد جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، در حالی از روز جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز می‌شود که فعلا یک بازی از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌های (طبیعت تهران - نفت آبادان) باقی مانده و روز یک‌شنبه، دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

با این حال، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است. 

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند سه‌بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد. 

برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به شرح زیر است:

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد