Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در جلسه مجمع انتخابات هیات رزمی استان با بیان اینکه از عملکرد هیات ورزش های رزمی راضی نیستیم، اظهار داشت: اگر چه قهرمانان خوبی از این حوزه در استان فعالیت دارند اما در بخش المپیاد ضعیف عمل شده است.

حامد جولایی با اشاره به اینکه باید رشته های رزمی استان به جایگاه واقعی خود برسند، افزود: رئیس جدید هیات باید هدفش کمک به توسعه ورزش های رزمی از جمله سبک های موی تای و سامبو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از کمک 32 میلیارد ریالی اداره کل ورزش و جوانان به هیات های ورزشی استانی و شهرستانی در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: استان کردستان دارای پتانسیل زیادی در حوزه رشته های رزمی است و این ظرفیت ها باید تقویت شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بر کنار گذاشتن حاشیه ها در هیات های ورزشی تاکید کرد و گفت: در این صورت است که می توانیم ورزش های رزمی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

گفتنی است، در پایان رامین هلال بیدختی با کسب ۱۱ رای به عنوان رئیس هیات ورزش های رزمی استان کردستان انتخاب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع انتخابات مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این برنامه با حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار صورت گرفت.اجرای نمایش شاد، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی، برگزاری مسابقه و... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای این روز تدارک دید.شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد در مناطق محروم و حاشیه نشین و مسیردهی مناسب توسط مربیان کانون ، امکان یابی برگزاری جلسات تعاملی با تسهیلگران و روان شناسان و جامعه شناسان در مناطق محروم با دعوت از کودکان و نوجوانان و والدین در راستای برون رفت از مشکلات اجتماعی و دعوت از تلاشگران و کنشگران حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود جدی به این مقوله و ترویج امید و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد