Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب با بیان اینکه یکی از استراتژی ها درخصوص این مجموعه تبدیل به منطقه آزاد تجاری است گفت: قرار است فردا طی جلسه ای در ریاست جمهوری در این باره تصمیم گیری شود.
به گزارش ایرنا، محمدرئوف قادری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دولت با ایجاد مناطق آزاد تجاری مخالف است اما درمورد تهران و سایت آفتاب فردا تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با انتخاب حناچی به عنوان شهردار تهران استراتژی ها و برنامه های شهرآفتاب در نامه ای به وی اعلام شد ،خاطرنشان کرد: در همین راستا پس از مطرح کردن برنامه ها در هیات دولت جلسه ای با حضور 4 وزیر تشکیل شد که انتقال نمایشگاه های پرمخاطب به شهرآفتاب و کاربری مناسبی برای فضای نمایشگاهی از جمله مصوبات این جلسه بود.قادری ادامه داد: پس از آن وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد زمینی در پرند برای تبدیل به سایت نمایشگاهی خریداری کرده که تاکید شد به جای این کار به شهر آفتاب کمک شد.
*اعتراض شهرآفتاب به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلا وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای امام‌خمینی (ره) اظهارداشت: برغم آمادگی مدیریت شهری و شهرآفتاب و رایگان بودن برگزاری نمایشگاه چرا نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار نشد؟ مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد: همانطور که در طول دو سال گذشته اعلام کردیم ما همیشه آماده برگزاری نمایشگاه کتاب هستیم. برچسب ها: محمدرئوف قادری ، شهر آفتاب ، منطقه آزاد

منبع: خرداد

کلیدواژه: شهر آفتاب منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل

وزارت صنعت و تجارت افغانستان از برگزاری نمایشگاه تجاری مشترک با قزاقستان در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی با هدف بازاریابی محصولات داخلی در شهر کابل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالسلام جواد آخندزاده» سخنگوی وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرد «این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه‌های بین‌المللی قزاق – افغان با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و دولتی افغانستان در شهر کابل برگزار می‌شود».

وی گفت در این نمایشگاه محصولات و تولیدات افغانستان و قزاقستان در بخش‌های مختلف به مدت دو روز به نمایش گذاشته می‌شود.

«محمد صابر لطیفی» رئیس مرکز نمایشگاه‌ بین المللی افغانستان اظهار داشت: «در این نمایشگاه بیشتر محصولات و فرآورده‌هایی عرضه و معرفی می‌شوند که ما می‌خواهیم به قزاقستان صادر کنیم و همچنین آن دسته محصولاتی که شرکت‌های افغان می‌خواهند به دیگر کشورهای آسیای مرکزی صادر کنند شامل خشکبار، فرآورده‌های معدنی و برخی خدمات اقتصادی و تجاری افغانستان به نمایش گذاشته خواهد شد».

گفته می‌شود در این نمایشگاه 40 شرکت بزرگ از قزاقستان و 40 شرکت بزرگ افغانستانی حضور دارند که محصولات و تولیدات‌شان را در 25 و 26 آوریل عرضه و معرفی می‌کنند و تفاهم‌نامه‌های گوناگونی نیز برای داد و ستد میان این شرکت‌ها به امضا می‌رسد.

افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هراتقزاقستان: توسعه افغانستان از رشد افراط‌گرایی جلوگیری می‌کندطالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه قزاقستان حذف شد

برخی کارشناسان افغان حضور و مشارکت در نمایشگاه‌‌های بین المللی را مسیری مناسب برای بازاریابی تولیدات داخلی و توسعه صادرات می‌دانند.

هیئت حاکمه افغانستان نیز با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را فرصتی برای ارائه تولیدات داخلی افغانستان و جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • شهرآفتاب مساحت لازم برای نمایشگاه کتاب را ندارد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟