Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@08:17:41 GMT

عدم همگرایی در سطح کلان حلقه مفقوده نظام اداری کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۷۶۹۶

عدم همگرایی در سطح کلان حلقه مفقوده نظام اداری کشور

زهرایی با تاکید بر لزوم خودباوری و اینکه باید سفیر کار و تلاش باشیم، گفت: حلقه مفقوده نظام اداری کشور عدم همگرایی در سطح کلان و نرسیدن منابع و تسهیل گری به دست مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد زهرایی» امروز (14 اردیبهشت) در همایش رسم هجرت و آیین اتمام 184 پروژه عمرانی کوچک و زود بازده و عام‌المنفعه استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مولفه و ویژگی های خاص خود را دارد و با سایر انقلاب های دنیا تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبانی ارزش داشته و سپاه و بسیج به عنوان مولود انقلاب ارزشی است، گفت: همه چیز بر مدار باورها و اعتقادات است و انگیزه مردم در انقلاب اسلامی از نیازهایی است که در مسائل فرای مادی تعریف شده است.
 

 

زهرایی با محکومیت آمریکا در ترویست خواندن سپاه، ادامه داد: روزی که آمریکا این حرف را اعلام کرد همه گفتند ما یک سپاهی هستیم؛ سال 98 ویژه است و هر اندازه حیله و مکر دشمن بیشتر می شود باید اتحاد، مقاومت و انسجام ما در کشور بیشتر شود.
 

 

به گفته وی اگر باورها و ارزش های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود مقاومت ما مانند هشت سال دفاع مقدس نخواهد بود.
 

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اهمیت مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: باید انقلابی و آتش به اختیار عمل کنیم چرا که امروز، روز نشستن و درخواست و تقاضا کردن نیست امروز روز حرکت‌های انقلابی جهادی است و نشستن جواب نمی دهد.
 

 

زهرایی با بیان اینکه اختلاف نظام اسلامی ایران با امریکا برای نفت و موشک نیست بلکه این اختلاف در  باورها است، افزود: جنگ اقتصادی دشمن به نقطه حساس خود رسیده است اگر مسئولان باور کنند که مردم می توانند و اعتماد به نفس و اراده انقلابی شکل بگیرد هیچ کسی نمی تواند غلطی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد.

 

وی با تاکید بر لزوم خودباوری و اینکه باید سفیر کار و تلاش باشیم، تصریح کرد: حلقه مفقوده نظام اداری کشور عدم همگرایی در سطح کلان و نرسیدن منابع و تسهیل گری به دست مردم است.

 


رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید جهادگران پیش قراولان کار و تلاش باشند و تک تک ما باید در این شرایط و فشارهای دشمنان بر ایران، نقش خود را ایفا کنیم، گفت: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم اقتصاد مقاومتی را در کشور باور کنیم.
 

 

زهرای خطاب به مسئولان کشور تاکید کرد: نباید بگذاریم باورها و ارزش ها مردم زیر سوال برود و اعتماد آنان از بین برود.

 


وی با اشاره به اینکه خسارت های سیل در کشور بسیار بوده، ادامه داد: اما وحدت و همدلی مردم و همگرایی بین دستگاه های اجرایی از برکات ارزشمند در سیل اخیر است.


 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه در سیل اخیر بهترین رزمایش خدمت رسانی به نمایش گذاشته شد، عنوان کرد: تاکنون تعداد 5 هزار و 207 گروه جهادی و مردمی از بسیج به مناطق سیل زده اعزام شدند.
 

 

زهرایی به اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» برای سیل زدگان اشاره کرد و گفت: اصل طرح «همبستگی ملی» بر مشارکت مردم از طریق مساجد است یعنی هر محله با محوریت مسجد یک‌ خانه را تقبل و در ساخت خانه‌ها مشارکت می کند.

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرحله کشوری روز معلم اردبیل مشهد ماه رمضان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبرگزاری شبستان مراسم اختتامیه سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران ماه مبارک رمضان جهاد همبستگی ملی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مناطق سیل زده جهادگران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ روز ارتش، فرصتی برای پاس داشت سلحشوری‌ها و افتخارآفرینی دلاورمردانی است که با عرق ملی و دینی خود در جبهه ایثار و مردانگی همچنان ایستاده اند. 
پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرایطی که دشمنان نظام، قصد داشتند ارتش را منحل کنند؛ امام خمینی (ره) طی پیامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ با تأکید بر ضرورت حفظ ارتش، این روز را روز ارتش نامگذاری کردند.
 فرمانده پایگاه پدافند هوایی آبدانان گفت: ارتش در زمان جنگ ۴۸ هزار شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده که نشان دهنده وفاداری ارتش در بیعت دیرینه خود است. با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۵۸ ارتش تولدی دوباره پیدا کرد و پا به عرصه وجود گذاشت.
 سرهنگ خدادادی اذعان کرد: در زمان طاغوت، ارتش تجهیزات خوبی داشت؛ ولی این تجهیزات وابسته بود؛ در حالی که هم اکنون و پس از انقلاب، نیروی ارتش جمهوری اسلامی متکی به خود شده و به خودکفایی رسیده است.
سایت راداری آبدانان ۱۷ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است